• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

6 причини зошто B2B компаниите треба посебно да инвестираат во PR

09/12/2016
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Business-to-business  компаниите во денешно време се соочуваат со зголемени борби во продажбата, би се рекло непознати за B2C светот. B2B компаниите не само што ги продаваат своите производи и услуги, тие продаваат репутации, врски, предлози и дополнителни производи…..па потребата да инвестираат во ПР е повеќе од очигледна за повеќето…за оние кои се двоумат, можеби ќе ги разубедиме со следниве заклучоци:

  1. PR-от нуди подобра вредност за разлика од рекламирањето

Односите со јавноста, кога се работат во вистинска насока, вредат за инвестирањето на секој денар. Еднократно поставување на реклама во списание може да чини колку и едномесечна (секојдневна) инвестиција во PR услуги.
PR-от за разлика од адвертајзингот претставува константно вмрежување и користење на врски, тој е насочна улица на која се споделуваат приказни и обликуваат пораки за брендот. Кога за PR-от е одговорна фирма, тимовите константно работат на генерирањето на новости и покривањето на пресот на иновативни и нови начини, не само еднократно поставување на реклами.

  1. PR е поефективен од рекламирањето

Во време кога на секоја улица светат по 100 билборди, мегалајти, панели…кога на интеренет скокаат реклами од сите страни а на тв добивате реклами кое се тотално не релевантни за вас….PR новостите добиваат на важност и многупати (не секогаш секако) се деференцираат како поефективна алатка од адвертајзингот. Тоа е така затоа што кога еден новинар пишува напис за компанија или кога еден уредник објавува напис од некој лидер веднаш таа новост добива поголемо значење и ја поткрепува третата страна. Огласувањето пак, не ја добива истата поддршка затоа што читателите знаат дека во одредената новост постојат нешта за чие споменување се плаќа.

р е к л а м а
  1. PR-от е совршен начин да се погоди целната публика

B2B компаниите продаваат на други професионалци свои производи/услуги ,значи станува збор за професионалци кои почесто се луѓе кои учат во текот на целиот живот и инвестираат во новости за своите трговски зделки. Преку споделување на успесите, експертизата и мисловното лидерство на надворешни медиуми кои ги следи целната публика, ваквиот тип на пристап ја погодува сржта на ваквиот тип на врски.

  1. PR креира мисловно лидерство

Доколку го имате користете го за да се истакнете повеќе. PR-от овозможува да ги искористите најдобрите ресурси од вашата компанија и истите да ги споделите со остатокот од светот. На пример доколку одговорното лице за технологија од вашата компанија е докажан експерт во своето поле за стратегии за заштита на податоци, тој е одличен ресурс кој треба да го искористите во насока на комуникација со новинарите за написи од областа на поддршка на податоци, мрежни системи, софтвер и слично.

  1. PR-от ги привлекува луѓето на вашиот веб сајт

Поголемиот дел од медиумските новости достапни се и онлајн и често нудат линкови до веб страни на бизнисите кои се споменуваат во нивните написи.
Доколку на пример станува збор за напис за лидерство секогаш на ваквиот тип на напис имате можност да поставите линк до вашиот веб сајт или пак на социјалните медиуми во делот за биографија на авторот да се спомене еден таков линк. Овие линкови ги поттикнуваат читателите да се упатат на вашиот веб сајт и да прочитаат повеќе за вашиот бизнис.
Затоа што читателите избираат да научат повеќе за вашата компанија преку кликнување на линкот овие читатели подолго ќе се задржат на сајтот со цел да го разгледаат страна по страна.

PR- от исто така ги потсетува останатите за постоењето на бизнисот – станува збор за таков вид на поттик кој поттикнува директен сообраќај на вашиот сајт од пребарувачите на Интернет.

  1. PR-от нуди можност да се натпреварувате на пазарот

Доколку сте веќе во бизнисот тогаш веруваме дека сакате и да се натпреварувате.
Односите со јавноста им овозможуваат на компаниите стратегии за да бидат компетитивни. Преку ваков тип на стратегија, вие имате можност да го поседувате најмоќниот ‘’глас’’ помеѓу вашите конкуренти и да станете ресурс кој новинарите ќе го користат кога зборуваат на теми кои го поврзуваат и вашиот бизнис.

Дали оценивте колку е важен PR-от за вашата компанија?

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.