• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

7 маркетинг совети кои можеме да ги научиме од кампањите на Donald Trump и Hillary Clinton

10/11/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Не постои сомнеж дека овогодинешните претседателски избори во САД покренаа интензивни емоции на двете страни од политичкиот спектар.

Ова се неколку совети кои можевме да ги издвоиме од изборниот циклус за истите да пробате да ги аплицирате на вашиот бизнис…..или во Вашата политичка кампања :)

1.) Не дозволувајте конкуренцијата да купи домени кои вие треба да ги поседувате
Ова е практика која се случува почесто. Кога еден бизнис купува .net домен на пример и не ја купува истата верзија на .com домен или обратно отвара можност конкурентот да го купи доменот и да го употреби при насочување кон неговата веб страна или кон креирањена микросајт. Ова е честа практика која треба да ја употребуваат бизнисите и да ги набават домените на .com, .net и  .org со цел да спречат истите да паднат во рацете на конкурентот и истиот да ги ребрендира во своја корист. Donald Trump ја искористи оваа стратегија против Hillary Clinton  искористувајќи го недостатокот на купени домански имиња и од истите креира сајтови насочени против кампањата на Clinton (еден од примерите е примерот со  ClintonKaine.com доменот кој очигледно Trump го искористи со цел да креира нејзина антикампања)

р е к л а м а

2.) Дајте им го на луѓето она што сакаат да го видат –  а тоа се големи наслови!
Единственото нешто кое оваа кампања ја направи поразлична од останатите претседателски кампањи беше константниот наплив на сензационални наслови.
Од приватните е-мајлови на Clinton до мислењата на Trump  за жените, постојаниот наплив на големи наслови беше она кое константно беше во нашите новости. Она што како совет од маркетинг аспект може да се извлече од ова не се само сензационалните наслови туку присутноста во печатот.
Најдобриот начин на кој можете да го направите тоа е да бидете присутни во новостите на начин на кој ќе се издвојувате со своите наслови, ова е доста корисно доколку сакате да ги искористите преку платени реклами на Google, Bing или на социјалните медиуми.

The Dollar Shave Club е фантастичен пример како се прават вирални реклами, нивната онлајн реклама стана вирална и се појави во повеќе новости затоа што беше неконвенционална и различна од останатите.
Понекогаш да се биде различен е добро затоа што кога сте различни побрзо ќе бидете забележани.

3.) Запоменете, луѓето ќе ги проверат фактите кои стојат зад вашата работа и за разлика од кандидатите тие ќе се повикуваат на вас

Доколку направите изјава онлајн потребно е да биде 100% точна. Запомнете ова е Интернет, постои цела ‘’армија на луѓе’ ’кои ќе проверуваат факти за се што имате да кажете онлајн без разлика дали тоа се однесува на вашиот бренд или неговите карактеристики. Често критиките може да ги споделуваат на форуми или пак на социјалните медиуми со цел да ве искритикуваат. Ова можете да го спречите доколку сте искрени за се што ќе кажете во врска со вашиот бизнис , производи или услуги.

4.) Потребно е да имате одличен веб сајт

Двата сајта HillaryClinton.com и  DonaldjTrump.com се импресивни сајтови.
Сајтот на Trump е поедноставен за разлика од оној на Clinton кој содржи премногу податоци. Доколку погледнете на сајтот на Clinton можете да погледнете и копче “en Espanol’’, кое не само што укажува за достапноста на содржините на Шпански јазик, воедно во исто време таргетира и силна демографска група затоа што скоро 37 милиони луѓе во Америка говорат на Шпански. Trump јасно ја искажа својата гледна точка во однос на оваа национална заедница, па затоа не го превзеде овој чекор од конкурентката.

5.) Социјалните медиуми можат да бидат вашиот најголем сојузник или вашиот најголем непријател

Во свет каде еден единствен tweet може да го видат милиони луѓе или пак еден единствен Facebook пост ќе предизвика бура на реакции, потребно е да сте многу внимателни во начинот на кој ги користите социјалните медиуми затоа што тој начин може да биде употребен против вас.  За да допрете до фановите кои се дел од вашата таргет група потребно е да работите на внимателна маркетинг стратегија со цел да ги добиете позитивните бенефити од истата.
Социјалните медиуми  креираат заедници во рамките на самата страница и притоа користат алатки за да го задржат вниманието на фановите на страницата.
Фановите на Facebook страницата на Trump  е помалку веројатно дека ја посетувале страницата на Clinton и обратно за да ги искажат своите ракции на самата социјална мрежа.
Целта на секоја фан страница без разлика дали станува збор за фан страница на Facebook, профили на Twitter,  Pinterest или Instagram, целта на платформите е да ги задржат фановите на самите страници, да ги анимираат и да целат кон зголемување на базата на фанови. За да го остварите ова потребно е да им обезбедите на своите фанови содржини кои ќе го задржат нивното внимание, и ќе прикажат зошто фановите треба да ве изберат вас а не вашиот конкурент.
Во исто време предизввикувањето на емоции кај постоечките и привлекувањето на нови следбеници се овозможува со добри содржини кои ќе посочуваат на точки на интерес и потреби кои вашиотпроизвод/услуга ги решава.

6.) Имајте персонален пристап

Clinton и  Trump имаа одлични e-mail  кампањи. Секој од мејловите бил персонализиран . Фрекфрентноста на праќање на мејлови се движела од еден мејл неделно до неколку дневно како што се наближува денот на изборите.
Ова е многу важен совет за бизнисите. Пробајте да го персонализирате својот пристап кон овој тип на кампањи со цел да остварите врска помеѓу себе и своите клиенти. Песонализираноста на мејловите го зголемува бројот на отварања и кликови на пратената порака. Луѓето сакаат да го здогледаат своето име наместо да добијат генерализирана порака.

7.) Искористете ги сите маркетинг канали кои се достапни за да допрете до својата целна публика

Donald и  Hillary одржуваа прес конференции, имаа јавни говори, користеа е-mail маркетинг, вебсајтови, социјални медиуми, платени реклами и содржински маркетинг во своите стратегии.
Овие стратегии се доволно добри за да помогнат при изборот на нов претседател, затоа би биле и доволно добри и за вашиот бизнис, но запомнете користете ги мудро и користете ги потребните за да стигнете до својот целен пазар (целна публика).
Причината зошто кампањата на Hillary Clinton има свој Pinterest  пофил е затоа што Hillary  сака да допре до жените гласачи, а Trum нема вакава страница затоа што насочен е кон машката публика. Кога ќе ја погледнеме пораката која ја пренесуваат двата кандидати Clinton апелира на емоции, безбедност и деца, додека пак пораката на Trump се фокусира на безбедноста, правдата и е насочена кон мажите. Со оглед на тоа што мажите не се доволно застапена демографска група на овој медиум, Trump  се фокусира на Facebook и Twitter
Прегледајте ги сите социјални медиуми и идентификувајте ги своите таргети во рамките на тие медиуми. Креирањето на листа ќе ви покаже на кој медиум најмногу е застапена вашата целна публика.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.