• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

7 начини како да најдете врвни ПР професионалци за да се придружат на вашата агенција

16/05/2016
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Една ПР агенција е толку успешна, колку што се успешни нејзините членови.

Затоа е важно да ги вработувате оние ПР професионалци со кои ќе бидете сигурни дека вашите клиенти ќе ја добиваат најдобрата можна услуга.

Па така, како ќе најдете кандидати кои не се само добри во нивната работа, туку навистина се истакнуваат меѓу другите професионалци?

р е к л а м а

public-relations

Вработувајте ги само најдобрите така што ќе ги имате во предвид овие седум совети при изборот на кандидатите:

  1. Инсистирајте на врвни пишувачки вештини.

Ако сакате ПР личност која веднаш ќе додаде вредност на вашата организација, ви треба некој кој има беспрекорни вештини за пишување. Дури и некој кој скоро дипломирал треба да има неколку примери на текстови кои може да ги понуди. Побарајте да ги прегледате за да имате идеја колку брзо тие можат да напишат соопштение, блог пост или кратка мисла за некој претстоечки настан.

Постојат многу работи кои можете да ги научите луѓето во ПР-от, но доброто пишување е нешто што треба да доаѓа природно.

  1. Барајте кандидати кои се возбудени за ПР.

Голем број на луѓе ја гледаат кариерата во ПР како секундарен избор. Тие се стремат кон масовни комуникации или новинарство со надеж дека ќе најдат работа во етер или како принт-новинар. Кога нема да им оди според планираното, тие се враќаат во ПР-от.

Тоа не значи дека некој не може да започне една кариера и потоа да открие дека има талент за ПР. Многумина го прават токму тоа. Слично, многу луѓе започнуваат медиумски кариера и потоа се одлучуваат да се префрлат во ПР.

Сепак, избегнувајте да вработите некој кој се надева на ‘голем продор’ во друга област. Вие сакате некој кој ентузијастично ќе ги претставува вашите клиенти.

  1. Побарајте да ја споделат својата вештина за pitching.

Да бидеме искрени, добар pitch значи се’ кога е во прашање тоа како да се предизвика вниманието на медиумите кон одреден бренд. Побарајте од кандидатите да зборуваат за pitch-овите кои ги развивале и како тие се покажале.

Исто така, не дозволувајте неуспешни pitch-ови да ве одвлечат од кандидатите.. Ако имале pitch-ови кои не испеале, прашајте ги кои биле причините поради кои тие не успеале и што од тоа научиле. Со тоа се обидувате да утврдите неколку работи: Дали знаат како да прават pitch? Дали ја имаат цврстината да се ‘вратат’ по неуспешен pitch? Дали имаат стил на работа кој одговара на вашата агенција?

  1. Потврдете дека имаат истражувано за вашата компанија.

Прашајте ги потенцијалните кандидати што знаат за вашата агенција и дали биле заинтерсирани за некоја од вашите кампањи.

Ова не е суетно прашање. Важно е да знаете дали кандидате се грижат доволно за да направат едно основно истражување за организацијата преку социјалните медиуми и Интернетот.

Преку поставувањето на ова прашње ќе добиете и една идеја дали тие се доволно внесени во индустријата за да ги следат најновите случувања.

  1. Проценете ја нивната вештина за кризни комуникации.

Би било многу добро доколку ПР агенциите треба да се занимаваат само со вниманието кое нивните клиенти го добиваат поради добри работи. За жал, дел (или повеќето) од работата на еден ПР професионалец има врска со контрола на штетата.

Ако имате кандидат кој успешно му помогнал на клиент после негативен настан, тој или таа треба да се најдат на вашата скратена листа на кандидати. ПР професионалците кои можат да ги задржат медиумите и пошироката јавноста да продолжат да поддржуваат одреден бренд после некоја катастрофа се вредни колку злато со нивната тежина.

  1. Видете како се справуваат со разочарувања.

ПР професионалците го слушаат зборот ‘не’ многу почесто од голем број на други професионалци.

Им се одбиваат pitch-ови, им се игнорираат соопштенија, новинарите ги одбиваат нивните понуди за интервјуа итн. Дури и клиентите лесно може да го сменат ‘бродот’ ако почувствуваат дека некоја друга агенција може да им даде подобри резултати.

Со цел да ги надминете овие разочарувања и да продолжите да барате и да помагате нови клиенти, вие мора да вработите луѓе кои се цврсти.

  1. Проверете го нивното присуство на социјалните медиуми.

ПР професионалците треба да бидат баш онаа група на професионалци во светот кои се целосно свесни за важноста на социјалните медиуми.

Ако вашиот кандидат има јавно присутво на некој социјален медиум, прегледајте го. Не се грижете поради интензивни или пак контроверзни ставови. Наместо тоа, вложете внимание во тоа како тој или таа се однесува или стапува во интеракција со други луѓе.

Кој следи оваа личност? Дали тој или таа се однесува љубезно и професионално? Дали тој или таа се учтиви и елоквенти кога се соочени со несогласување? Дали би биле загрижени доколку некој клиент би ги посетил профилите на оваа личност?

Процесот на регрутирањето и вработување е интензивен. Но, и скап. Поради ова, вие не сакате да го повторувате постојано. Доколку ги искористите овие седум совети кажани погоре, имате многу поголема веројатност да ја вработите најдобрата личност уште првиот пат.

Автор: Rick Riddle / PRDaily

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.