• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

7 причини поради кои ПР професионалците треба да му дадат отказ на некој свој клиент

23/02/2016
in Во фокусот, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Статија на Рене Варен, CEO и ко-основач на Onboardly, првично објавена на PR daily.

Не повторно тие. Го знаете клиентот за кој зборувам: тие ве најмуваат за експртиза, но додека да завршат со критикувањето, финалниот продукт е нешто на што не би сакале да го ставите вашето име.

Тие ги надминуваат своите временски рамки и вие ја повторувате работата за да ги задоволите нивните барања. Ако ова звучи познато, но се двоумите дали “да го повлечите чкрапалото”, оваа листа може да ви помогне да одлучите дали е време да пресечете.

р е к л а м а

You'reFired

  1. Тие ве микро-менаџираат во работа која не Ве прави горди.

Вашите високи стандарди се дел од тоа што ве прави успешни, но микро-менаџерски клиенти често ја задушуваат креативноста и ве тераат да ги компромитирате вашите стандарди.

Запамтете дека да не им беше потребна помош, тие немаше да ве најмат уште на почетокот. Ако е неопходно, потсетете ги дека вие сте експертот и имате дела со кои тоа можете да го поткрепете. Ако тие не сакаат да ја слушаат вашата експертиза, не можете да ги гарантирате резултатите кои претходно сте ги ветиле.

  1. Вашата кожа се ежи кога ќе го слушнете нивното име.

Ова е ваш бизнис и вие сте капетанот. Кога еден клиент ве предизвикува чувство да сакате да го напуштите сопствениот брод, време е да им речете збогум. Вие го започнавте овој бизнис до јасна визија како да направите животот да ви биде подобар.

Поставете јасни граници дека ќе ги толерирате само тие клиенти кои ја поддржуваат вашата визија за вашиот бизнис. Вие не би трошеле време со романтичен партнер кој не ги поддржува вашите соништа, и истото треба да важи и за клиентите.

  1. Тие никогаш не ве прашуваат за вашето мислење.

Оваа поента е вредна да се повторува: Ако на вашиот клиент не му беше потребна вашата помош, немаше да ве најмува.

Во секој случај, ќе постојат некои кои се убедени дека тие се попаметни и подобри од вас, што е многу лош работен однос. Можеби тие ве најмиле само за да ги оправдаат своите идеи, но како прфесионалец, ваша одговорност е да ја искажете вашата загриженост и да ја понудите својата експертиза.

Ако клиентите ретко ве прашуваат за вашето мислење и немаат доверба во вашите предлози, веројатно е дека ни тие, а ни вие, нема да бидете среќни со резултатите.

 

  1. Тие не ве почитуваат.

Ако 30-минутниот разговор со клиентот кој го закажувате неделно се одлага, откажува или игнорира постојано, тоа е знак дека вашиот клиент не ве почитува.

“Првиот чекор е да почнете да фактурирате за секој откажан состанок ако веќе не го правите тоа,” напиша еден експерт за мали бизниси и CEO на CorpNet.com Нели Акалп. “После се’, вие треба да испратите порака дека вашето време е вредно.”

Ако еден клиент не го цени вашето време, веројатно е дека нема да ја ценат и работата која ја правите.

  1. Тие секогаш се бидуваат да ги оправдаат трошоците.

Најдобрата стратегија е да извршувате навистина добра работа. Ако вашиот клиент вели “Не ја гледам вредноста,” оставете ги. Веројатно е дека никогаш нема да бидат задоволни, оставајќи ви постојано чувство на стрес и преработеност.

Ако вашата работа е добро документирана, изработката на вашата фактура за нив би требало да биде едноставна. Ако имаат проблем со вашата цена, објаснете дека таа е базирана врз вашето искуство и дека некој со помала цена може да понуди потпросечна работа.

Во секој случај, вашата цена е договорена однапред и вие заслужувате да бидете исплатени.

  1. Тие не ви одговараат.

И покрај иницијалното предавање на вашиот клиент за крајните рокови и буџетот, секогаш кога ви е потребен некаков фидбек, клиентот го нема никаде.

Ако работите односи со јавноста, тогаш ја знаете вредноста на “да се биде достапен” и потребата од брзи реакции. И покрај тоа што нивното неодговарање едноставно може да значи дека тие се преморени, а не незадоволни од вашите услуги, нивната непрдвидливост може да има влијание врз вашето правилно работење.

Обидете се да најдете друг контакт кој може да ги добие одговорите  кои ви се потребни и бидете целосно јасни дека овие пречки може да го загрозат крајниот рок. (Имањето на писмена трага од целата кореспонденција е клучна.)

  1. Повеќе не верувате во нивниот производ/услуга.

Навистина е тешко да продадете нешто во што не верувате. Понекогаш, раскинувањето со вашите клиенти може да нема никаква врска со нив. Може да е класичното “не е до тебе, туку до мене” сценарио, но вистината секогаш излегува на површина.

Ако е дојдено до точката од која не можете да го видите бенефитот од она што го нудат и имате изгубено секаква креативна сила за да правите големи работи за нив, време е да го преиспитате вашиот договор.

Клиентите имаат бројни причини за да бидат напорни. Некои се несигурни и едноставно не можат да се откажат од имањето контрола, додека друи веруваат дека тие треба да бидат ‘борбени’ за да извлечат најдобар договор.

Но разбирањето на неврозата на клиентот не значи дека мора да го толерирате. Бидете трпеливи но цврсти. На крајот, ако сфатите дека ниту една компензација нема да го направи вашиот однос издржлив, време е да продолжите понатака.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.