• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

7 Social Media маркетинг трендови за 2016

18/02/2016
in Digital, Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Социјалните медиуми силно влијаат врз тоа како луѓето од различни делови на светот споделуваат информации меѓу себе. Ова се дефинитивно добри вести за маркетерите и бизнисмените бидејќи можат да ги употребуваат социјалните медиуми за промовирање на нивните брендови. Во изминатите неколку години, социјалите медиуми се имаат здобиено со голема моќ во светот на маркетингот. Само во 2015, маркетингот на социјалните медиуми имаше значителен развој поради тоа што социјалните платформи постојано се надградуваа, додавајќи опции со кои би ги помогнале бизнисите. Имајќи го тоа во предид, сигурно дека и во 2016 ќе забележиме некои значајни маркетинг трендови.

social media trends 2

Еве неколку кои експертите ги очекуваат:

р е к л а м а

1. Копчто “Купи”

“Купи” (“Buy”) копчето ќе биде многу популарно на социјалните медиуми откако ќе биде имплементирани, бидејќи се’ повеќе и повеќе луѓе купуваат работи онлајн. Всушност, Фејсбук веќе го воведе своето ‘Купи’ копче. Некои Фејсбук страни го имаат ‘Купи’ копчето, така што потрошувачите можат да купуваат или нарачуваат производи директно од страната. Не би било изненадување долколку се воведе и “Продади” (“Sell”)  копче за членовите на заедницата кои сакаат да купуваат и продаваат различни работи. Но, тоа е нешто што допрва треба да биде. За сега, го имаме “Купи” копчето.

2. Повеќе платен адвертајзинг

Како што социјалните медиуми стануваат се’ повеќе и повеќе персонализирани, платениот адвертајзинг ќе игра се’ поголема улога во маркетингот на социјалните медиуми. Бизнисите ќе имаат потреба од се’ повеќе ‘допаѓања’ на нивните Фејсбук страни и се’ повеќе ‘следбеници’ на нивните корпоративни Твитер профили. Зошто? Затоа што луѓето ќе ги следат само оние Фејсбук страни и Твитер профили кои се вредни за следење. Со други зборови, тие ќе ги следат само оние кои се популарни и кои имаат доволно добри рецензии или репутација. Секако, популаноста на Фејсбук страните се мери со бројот на ‘допаѓања’, а популарност на Твитер профилите со бројот на ‘следбеници’. Имајќи го во предвид ова, можеме да очекуваме дека бизнисите ќе плаќаат повеќе на Фејсбук и Твитер за да ги рекламираат нивните страни и профили, за да добијат повеќе ‘допаѓања’ и ‘следбеници’.

  1. Пораст на онлајн видео адвертајзингот

Бидејќи споделувањето на видеа е многу лесно со сајтови како YouTube, дури и Facebook, тие ќе бидат еден од главните адвертајзинг медиуми во 2016. Добивањето на YouTube прегледи сега ќе биде поважно од секогаш. YouTube ќе биде еден од главните медиуми кој бизнисите ќе го користат се со цел да ги шират своите видео реклами. Можеме да очекуваме и дека бизнисите ќе трошат повеќе за промоција на нивните видеа на YouTube. Колку повеќе прегледи има едно видео, толку попопуларно ќе биде тоа меѓу луѓето. Ова може да стане реалност и на Instagram, од каде има најава за промовирањ на видео реклами.

4. Присутноста на инстант статиите

Кога ќе видиме статија на Фејсбук или Твитер, треба да кликнеме на линк кој ќе не однесе до веб сајтот каде што е објавена статијата. Во 2016, ќе можeме да го забележиме трендот на се` повеќе инстантни статии на социјалните платформи. Нема повеќе да биде потребно да бидеме редиректирани на сајтот каде што е објавена статијата. По кликањето на избраната статија, ќе можеме да ја читаме на ‘лице место’.

5. Грижата околу приватноста ќе има ефект врз тоа како корисниците гледаат на социјалните медиуми

Дури и да речеме дека социјалните медиуми се користат за да се поврзиме со други луѓе без никаква дискриминација, многу луѓе се’ уште имаат грижа околу приватноста во врска со безбедноста на нивните информации. Ова е особено вистинито поради зголемените кражби на идентитети и информации на интернетот. Поради ова, социјалните медиуми ќе мора да посветат повеќе внимание на грижата за приватност со цел да ги заштитат своите корисници.

  1. Видео стримингот во живо ќе биде пораспространет

Видео стримингот во живо е нешто што многу луѓе гласно го бараат во последните неколку години. Во 2016, можеме да очекува дека социјалните платформи ќе го направат видео стримингот во живо да биде полесен за корисниците. Всушност, Фејсбук веќе ја додаде опција која им овозможува на корисниците да направат видео стриминг во живо. Бизнисмените и компаниите истотака може да ја искористат оваа опција во своја полза.

7. Поголем број на ‘Големи играчи’

Бидејќи социјалните медиуми стануваат следното ‘големо нешто’, очекуваме голем број на други ‘големи играчи’ кои ќе се натпреваруваат со Facebook, Twitter и Youtube. Изгледа дека Facebook и Twitter нема да бидат осамени на врвот оваа година.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.