• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

77% од мајките реагираат на слики од бебиња вклучени во мобилните реклами

11/02/2015
in Во фокусот, Истражувања
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

BabyCenter при Johnson &Johnson и Mobile Marketing Center of Excellence на IAB (Interactive Advertising Bureau) извадија истражување кое навлегува во тоа како младите мајки – на возраст од 18 до 32 години – во САД, Бразил, Канада, Кина и Обединетото Кралство ги користат мобилните уреди и реагираат на адвертајзингот.

Младите мајки во четири од земјите (во САД, Обединетото Кралство, Канада и Бразил) претпочитаат реклами со поттик за заштеда на пари – како зделка или продажба – во споредба со промоции таргетирани на нивната возраст или животен стадиум. Во меѓувреме, мајките во Кина подеднакво реагирале кон двата типа на дигитални реклами.

На мајките им беа прикажани и специфични видови на креативна адвертајзинг содржина. Слики од бебиња имаат најголема веројатност да им го привлечат внимнието, по нив следуваат фамилијарни слики и слики од мајки кои држат бебиња. (Резултатите на сликата го покажуваат процентот на американски мајки кои реагирале на различни слики.)

р е к л а м а

us-millenial-moms-01-2015

Податоците на BabyCenter’s покажуваат и како мајките гледаат на прикриениот адвертајзинг. Дваесет проценти (20%) од мајките од USA ,ВЕРУВАЛЕ на тоа што им било пласирано како прикриен адвертајзинг а 36% од Бразилките рекле дека веруваат во спонзорираната содржина.

Ако прикриената реклама била пласирана во високовкалитетна содржина (како едукативна статија или видео) дури 76% од бразилските мајки кажале дека добиле позитивна перцепција за огласувачот. Колку за споредба, истото го рекле и 54% од американките, 50% од канаѓанките, 67% од кинескињите и 53% од мајките од UK.

Менување на навиките

Според BabyCenter, просечната млада американска мајка троши 2.8 часа на ден на смартфон или таблет. Тој број е поголем од 2.3 часа кои мајките ги трошат гледајќи телевизија.

Поради тоа што мајките се повеќе користат смартфони и таблети, просечната американска жена поминувала 1.7 часа дневно на десктоп компјутер минатата година, што е  помалку од 2.1 часа во 2013.

Покрај мобилните, истражувањето се насочи и на тоа како мајчинството го менува начинот на кој потрошувачите гледаат на брендовите. Во САД, 63% од мајките го промениле својот потрошувачки критериум за намирници и храна; 52% го промениле критериумот за препарати за чистење и детергенти; и 48% го смениле продуктите за персонална нега кои ги купуваат.

Истражувањето го опфати и прашањето кои групи на мајки имаат поголема веројатност да користат смартфон додека пазарат. 81% од американските мајки се изјаснале дека пазарат со мобилен уред. Додека пак, 79% од кинеските мајки, 73% од канадските мајки, 55% од бразилските мајки и 63% од мајките во Обединетото Кралство се изјаснале исто.

Кога пазарат со смартфон во продавница, 62% од американските мајки пребаруваат и симнуваат мобилни купони,  а 51% бараат подобри цени или рецепти.

Извор:AdWeek

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.