• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, June 3, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

7 важни дигитални состојби кои треба да ги имате “на око“ годинава

04/02/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Текст на Роџер Галагер, комуникациски специјалист со експертиза во маркетинг.

Многу од маркетерите ги игнорираат клучните трендови кои може да го револуционеризираат дигиталниот маркетинг. Еве седум дигитални маркетинг состојби и трендови кои посветените маркетери треба добро да ги размислат годинава што ни претстои.

digital marketing trends

1.Безподаточниот дигитален маркетинг повеќе нема да поминува.

р е к л а м а

Повеќето од вашите конкуренти употребуваат дата бази за да ја зацврстат позицијата на брендот и да се здобијат со влијание во светот на дигиталниот маркетинг.

Употребата на дата бази во вашиот дигитален маркетинг ќе ви помогне да профитирате на трендовите. Дата базите исто така може да им помогнат на дигиталните маркетери да го персонализираат нивниот пристап кон одредени групи, вклучувајќи ја и веројатноста да привлечат повторни посетители кои подоцна може да станат лојални клиенти.

Дата базите ќе им помогнат на маркетерите да идентификуваат кои содржини, канали или платформи даваат најдобри резултати кај нивната публика за да  подобрат некоја ефективна стратегија или да ги променат оние кои заостануваат.

2.  Facebook може да се покаже како помоќен и од Google

Facebook е моментално број 1 во светот на социјалните мрежи, а во последно ја зголеми и датабазата на својот пребарувачки систем, навлегувајќи во ‘лебот’ на Google.

Платформата сега има голема датабаза достапна на мобилните корисници преку “Graph Search.”

Дигиталните маркетери ќе треба да се обидат да го предвидат понатамошниот развој на Graph Search. Потрошете повеќе време и пари на подобрувањето на вашите реклами на социјалните мрежи.

3. Електронското тргување е во пораст на социјалните мрежи

Мобилната размена на производи е во пораст со развојот на Shopify на Facebook и Product and Place страните на Twitter.

Овие онлајн шопинг можности ги држат корисниците на нивните социјални мрежи како што ги вршат своите купувања. Дигиталните маркетери треба да размислуваат во насока да ги пренесат можностите за онлајн купување на нивните компании и на социјалните мрежи.

4. Префрлете се на мобилни уреди или повлечете се.

Google го изедначи нивото на игра за дигиталните маркетери во 2015 кога го ажурираше својот пребарувачки алгоритам да ги фаворизира мобилните уреди.

Оваа промена ги принуди дигиталните маркетери да ги направат дигиталните содржини на своите брендови полесни  за користење на мобилни уреди. Немањето на мобилна верзија на вашиот веб сајт ќе го намали вашиот ранкинг во пребарувањето на Google, намалувајќи ја видливоста на брендот и на потенцијалните продажби.

Иако ова во значајна мера нема да влијае врз десктоп пребарувачкото рангирање на Google, преферирањето на употреба на мобилни уреди кај потршувачите значи дека преодот кон мобилна платформа е есенцијално.

5. Беспомошни сте без алатка за автоматизиран маркетинг.

Во дигиталниот маркетинг, човечкиот напор не е доволен.

Трошењето на време секој ден пред монитори, платформи, канали се’ со цел да се извршуваат висококвалитетни содржини, всушност може да го намали квалитетот на содржините.

Автоматизираниот маркетинг ќе ви овозможи однапред да го планирате распоредот на објавувањето на вашите содржини, нудејќи целосен преглед врз вашиот дигитален маркетинг процес и ќе ви дава повеќе време да се фокусирате на квалитетот на содржините отколку само на продажбите.

6. Прифатете ги исчезнувачките содржини

Snapchat им овозможува на брендовите да доставуваат “исчезнувачки содржини,” кои ќе ја поттинат љубопитноста кај публиката.

Промоции, натпревари, Behind-The-Scenes  прегледи и “моментален маркетинг” кои ќе ја возбудат публиката се можности уникатни за оваа апликација. Ова може да донесе голема предност, особено во маркетинг напорите кои се насочени кон носењето на публиката во физичка продавница.

7. Отфрлете го досадниот текст и одете визуелно

Повеќето од онлајн корисниците ги прегледуваат содржините со скролање на нивните мобилни екрани.

Тоа доведе до пораст на визуелно-центрични сајтови како Instagram, Tumblr и Pinterest, што значи дека треба да ја зголемите визуелноста на текстуалните содржини на брендот.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.