Chipotle e синџир на ресторани во САД, Канада, Велика Британија и Франција, чија што кампања Back to the basics доби 2 Grand Prix-a на 2012 Cannes Lions festival. Рекламата може да ја погледнете тука.
Овој септември, Chipotle oбелодени една слична кампања за нивната најнова апликација/игра која што го води играчот кон здрава исхрана борејќи со се многубројни препреки додека дојде до неа. Рекламата е всушност тоа, модерниот свет е полн со нездрава храна а обичниот човек треба да се бори за да ја најде здравата исхрана во светот полн со нездрави количества на храна. И, да, веќе собра 3 милиони гледања за 4 дена (од 11.09 до 15.09.2013).
Трендот на YouTube базирани реклами е се повеќе присутен и секако, насочен кон помладата генерација. Истата и најбрзо реагира, како што и е случајот.
Дали повторно ќе добие Chipotle Grand Prix?