• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Клиенти и креативци: две страни на иста страна

22/06/2016
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

После повеќенеделното прибирање на фидбекот од страна на многубројните хрватски и регионални креативни професионалци, проектот “Уметноста на фидбекот” доживеа своја кулминација. Вчера, во рамките на загребскиот Design District, во Señor премиерно е прикажана видео инсталација во која собраниот материјал беше интерпретиран од страна на глумачкиот пар Лана Бариќ и Дамир Марковина. Доколку не успеавте да го погледнете во живо меѓу првите, погледнете го сега.

Сите кои се занимаваат со дизајн, огласување и некаква дејност на креативната сцена, се среќаваат со фидбек од нарачателот. Понекогаш се чини дека клиентот и креативецот не зборуваат на ист јазик. Може ли резултатот да биде успешен без нивното разбирање? Интересни осврти кои за своја работа од клиентите ги примиле креативците од различни агенции, за овај проект се глумачки интерпретирани како би вдахнале живот на пишаниот текст со цел нагласување на значењето на фидбекот, честата неспретност и подложеноста на различно разбирање и ја илустрирале комплексноста на односот нарачател – креативец.

р е к л а м а

497312090

Еве што изјави Вања Блуменшајн, главен креативен директор во Señor:

Кога ќе ги погледнам изминатите месец дена на подготовка на “Уметноста на фидбекот“, би можел да заклучам: слонот е во собата, а сите се прават дека не го гледаат. Иако се вклучиле стотина луѓе (им благодарам на сите за пратените материјали), за потребите на приказната, малку ќе се позанимавам со оној друг дел од колегите. Едни ми се јавуваа од сите страни и го фалеа проектот, но велеа дека фидбек не пратиле. Сега навистина им е жал. Тоа се оние пасивните. Се смеат и лајкуваат. Споделуваат, пишуваат #agencylife и смајли. И тоа е добро, проектот треба и да насмејува и да привлекува внимание како воопшто би можел нешто да вразуми. Другите, без оглед на анонимноста, беа во фрка. Среќавам колешка на ручек во Divas: “Феноменален ви е проектот, имав генијален фидбек за праќање, но ми беше страв клиентите да не се препознаат…“ Но ,продолжува, “супер е тоа што го работите, бидејќи проблемот е важен и голем..“ Па затоа, драга колешке, би требала да ги пратиш – и зборувам јас меѓу залаци. Трети зачудено скептично ме прашуваат: “ти навистина мислиш дека ова нешто ќе промени!??“ Јас не верувам во чудесни филмови кои во еден ден го менуваат светот, но ако и само дел од клиентите, акаунтите или креативците пред без многу размислување да кликнат SEND, се препознаат во некои од овие примери или помислат дека нивниот меил можеби ќе се најде во некои од следните епизоди, не било залудно – се смешкам во себе си.

497312090

Целта на проектот не е да прозива, туку да проговори за комуникациите – со нив секојдневно се занимаваме па имаме должност да размислиме како и оваа интерна комуникација може подобро да комуницира. Може ли и тука нешто да се иновира. Фидбекот во бизнис опкружувањето е реакција на производ или однесување со цел да го корегира, насочи и оствари посакуваниот резултат. Тоа е клучен, двонасочен процес од чија прецизност и квалитет зависи исходот на секој проект. Неразбирањето на процесот и неквалитетниот фидбек ја поништуваат секоја можност за добар аутпут и создава атмосфера на фрустрираност и незадоволство од двете страни. Затоа оваа тема е важна за тој однос. Предуслов за секој добар однос е взаемно разбирање на почетните точки на партнерите во односот. Препознавање на мотивите, желбите, потребите и целите. За двете страни клучна е довербата во избраниот партнер. Целта на проектот Уметноста на фидбекот е всушност поттикнување на размислувањето на двете вклучени страни за начините на кои оваа комуникација може да биде поконструктивна и поуспешна. Моќта на рабирање – тоа е вистинска уметност.

После премиерата, проектот продолжува да живее на сајтот: umjetnostfeedbacka.com кадешто и понатаму ќе има можност да се внесува фидбек, да се гласа за фаворитите и да се креира онлајн споменик или база за некое ново видео продолжение. За есен се спрема уште изненадувања; можеби нешто и на Weekend Media Festival.

И за крај, кога веќе го користиме англискиот израз фидбек, еве што за него велат Англичаните:
1. helpful information or criticism that is given to someone to say what can be done to improve a performance, product, etc.
2. an annoying and unwanted sound caused by signals being returned to an electronic sound system

Одсега, нека секој ваш следен фидбек биде што повеќе helpful, а што помалку annoying.

Повеќе на www.umjetnostfeedbacka.com и www.senor.hr

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.