• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 17, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Facebook ќе се бори против блокирањето на реклами така што на корисниците ќе им даде контрола врз она што го гледаат

10/08/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

facebook-ads1

Од Facebook сметаат дека го откриле лекот за блокирањето на реклами (ad-blocking).

Денес, социјалната мрежа претстави алатка кој ќе им овозможи на корисниците да имаат поголема контрола врз тоа какви реклами гледаат, за што сметаат од Facebook дека ќе придонесе кон тоа корисниците да ги гледаат рекламите како нешто корисно, наместо како нешто што треба да се блокира.

р е к л а м а

За да го направат тоа, компанијата им дава на корисниците поголема контрола врз рекламите кои ги гледаат во нивниот news feed. Алатката, која се лансираше денес, им овозможува на корисниците да додаваат и отстрануваат интереси од новата “ad preferences” секција базирана врз она што им се допаѓа. Според Ендру Босворт, потпретседател на Facebook ads and business platform, новитетите се наменети да им помогнат на луѓето подобро да се сокријат од data-driven маркетингот.

“Кога се тие релевантни и добро направени, рекламите може да бидат корисни, така што ни помагаат во откривањето на нови производи и услуги и не’ воведуваат во нови искуства – како реклами кои ви кажуваат дека вашиот омилен бренд доаѓа во градот или некоја фантастична туристичка понуда за тропски одмор,” напиша Босворт во еден блог пост. “Но, бидејќи рекламите не функционираат секогаш на тој начин, многу од луѓето почнаа да избегнуваат одредени сајтови или апликации, или преку користењето на софтвери за блокирање на реклами, да престанат да ги гледаат лошите реклами. Ова беа најдобрите опции до овој момент.”

Facebook ја ангажираше компанијата за истражувања Ipsos MORI за подобро да разбере што ги поттикнува луѓето да користат ад-блокери. После анкетирањето на преку 2000 луѓе од 6 држави (САД, Обединетото Кралство, Франција, Германија, Бразил и Индија), Ipsos откриле дека мнозинството од луѓето (69%) како најзначаен фактор за употребата на ад-блокери се рекламите кои го нарушуваат нивниот вообичаен тек на користење на интернетот.

“Колку и да сакаат луѓето персонализирани искуства, тие мразат реклами кои ги прекинуваат во работата, без разлика колку и да биле тие персонализирани,” напиша Адам Исаксон, истражувачки директор на Ipsos Connect. “Сите оние реклами кои блокираат одредени содржини на некоја страна, pop-up реклами со звук и реклами кои ги успоруваат содржините на страните, луѓето ги гледаат како нарушувачки.”

Персонализацијата изгледа дека може да помогне. Истражувањето на Ipsos откри дека 79% од испитаниците сметаат дека треба да ја имаат можноста да откажат одреден тип на реклами. Тоа може да значи и добри вести за маркетерите кои повеќе би сакале да трошат за да допрат до потрошувачи кои нависитна би биле заинтересирани за нивниот бренд отколку да трошат пари на оние кои немаат никаков интерес во таа област.

Во едно соопштение како прилог кон веста, претседателот и CEO на IAB Рендал Ротенберг го пофали потегот како “на место”. Тој рече дека пристапот “да се почитува адвертајзингот како есенцијална состојка во поврзувањето на корисниците ширум светот” треба да биде прифатени и од другите ‘играчи’ на Интернетот.

“Со стотици години, адвертајзингот и маркетингот имале централна улога во испорачувањето на забава и услуги кои се инаку бесплатни за потрошувачите,” напиша Ротенберг. “Дополнително, адвертајзингот има суштинско значење за функционирањето на демократскиот капитализам; тоа е начинот на кој потрошувачите и граѓаните учат за подобри цени, подобри опции, подобри можности за работа, па дури и подобри политички кандидати. На Facebook треба да им се аплаудира за нивното лидерство во одржувањето на нивниот позитивен однос со корисниците.”

Како што Facebook нуди повеќе алатки за персонализирање на реклами, така и шири каде се’ корисниците може да ги видат. Сега, корисниците кои имаат ад-блокери на нивните уреди ќе гледаат десктоп реклами на Facebook. Тоа не значи дека мрежата се откажува од мобилните уреди. Порано годинава, Facebook направи својот Facebook Audience Network да биде достапен и надвор од нивните апликации и така им овозможи на издавачите и адвертајзерите да го користат таргетирањето на Facebook низ целата мобилна мрежа.

Еве како ќе изгледа десктоп верзијата на “Ad Preferences” страната:

facebook ad preferences 2016 1

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.