• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Што да направите кога славните инфлуенсери прават грешки

29/08/2016
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Како што коментарите за Олимпијадата во Рио се стишуваат, така вестите од светот на славните продолжуваат со “полна пареа“.

Ryan Lochte
Ryan Lochte

Во понеделникот, Speedo USA најави завршување на соработката со пливачот Рајан Лохте (Ryan Lochte) . Ралф Лорен (Ralph Lauren), Синерон Кандела (Syneron Candela) и Airweave исто така ги укинаа спонзорствата со Лохте.

Дел од изјавата на Speedo:
“Додека ние уживавме во заедничката победа со Рајан за околу една декада, тој беше многу важен член на тимот на Speedo, па не можеме да го осудуваме однесувањето кое е во спротивност со вредностите на овој бренд“.

Приказната која замина во лоша насока

р е к л а м а

Лохте и три други Американски пливачи вандализираа бензинска пумпа во Рио за време на Олимписките игри. Лохте навистина претерал кога кажал дека тој и неговите придружници биле ограбени под закана со пиштол.. И што е уште полошо тој ја кажал оваа лага на мајка му, бразилската полиција, и Олимпискиот комитетот на САД.
Таквата лоша ситуација само се влоши бидејќи и Бразилците се чувствувале лошо заради тој настан во нивната земја за време на Игрите. Ваквото однесување на 32 години на Лохте беше проценето како детско и несовесно однесување.

Учење од грешките на Лохте

Лохте изгуби скоро 1 милион долари од своите ангажмани, потсетувајќи ги агенциите за односи со јавноста и маркетинг за тоа како е да се работи со инфлуенсери и колку треба да се внимава.

Бренд менаџерите често мислат дека “врските со влијателните“ значат “плаќање многу пари за поддршката на славните личности“ и со се изгледа добро и придонесува за напредок во работењето. Како и да било, партнерството со славните личности е секогаш ризично. Тоа е всушност и поентата на нивното влијание. Не можете да ги контролирате.
Самиот изглед на партнерството со влијателните од разно-разни селебрити до блогери кажува дека и тие се луѓе со свои предности и маани. Овие партнери не се како вашите соработници од маркетинг одделот. Тоа и ги прави влијателни.
Како и да е, тоа значи вашите партнери понекогаш може да се однесуваат тврдоглаво и непристојно. Сепак, тоа изгледа како заедничко сценарио. Кој не го памети момчето со златни медали од Олимпијадта, Мајкл Фелпс (Michael Phelps) кој направи инцидент пред неколку години?

Размислувајте надвор од спонзорската кутија

Ова е исто така добро време да се направи уште едно потсетување. Влијателните славни личности не се единствениот начин кој може да ја подигне свеста за еден бренд.
Напротив, размислувајте поразлично, не само за спонзорства. Како што Ејми Рон ( Amy Rohn) и Тод ЛаБеу (Todd LaBeau) неодамна зборуваа за т.н. LSB Marketing Toddcast. Има толку начини за висока ефективност со вклучување на корисници на социјални медиуми и потрошувачи, кои ќе ја помогнат

подобрата организација и нема да вклучат милиони долари за договори со атлети или познати личности.
Врските со славните и соработка не може да бидат повеќе од взаемно давање и земање, спонзорства на YouTube на креатори на популарни содржини и сл. Работете со луѓе кои имаат страст за вашата организација.
Без оглед на тоа дали ќе се здружите со влијателни корисници на социјални медиуми, јавни личности и познати личности, размислувајте за тоа со кого навистина сакате “да го усогласите“ вашиот бренд. Запрашајте се:
– Дали тој или таа го има вистинското влијание ?
– Дали неговата/нејзината публика е добра да го претстави вашиот бренд?
– Дали досега тој или таа направил погрешни одлуки во животот?

Важно е да имате план како резервна варијанта, во случај познатите инфлуенсери да скршнат од патот и ја поминат границата за вредностите на општеството или ја нарушат сликата за брендот што е неприфатливо за вас.

Извор:PR Daily

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.