• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Зошто големите брендови наголемо започнаа да емитуваат аудио и видео во живо?

11/11/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Сокриен во  подрумот на InterContinental New York Barclay Hotel во центарот на Manhattan се наоѓа напуштениот тунел кој некогаш служел за пренесување на богатите патници од Grand Central терминалот за време на највисокиот економски подем во 20тите години на минатиот век. Ова е само една од 20 минутните приказни од емитуваните видео содржини на InterContinental Life- брендираниот подкаст кој започна со емитување и најавува многу нови содржини во 2017.

InterContinental Hotels не се единствените кои започнаа со емитување во живо. Фирмите кои сакаат да се рекламираат константно се соочуваат со изнаоѓањето на креативни начини со чија помош ќе ги насочат потрошувачите кон нивните реклами.  General Electric, Tequila Avión, HBO и  State Farm Insurance  се само дел од компаниите кои емитуваат свои видео содржини со чија помош се надеваат дека ќе ја придобијат гледаноста додека ја таргетираат својата целна публика со малку поинаков и ‘’полесен’’ маркетинг пристап.

ge-the-message-podcast

р е к л а м а

“Погледнете во просторот за рекламирање, тој е толку окупиран – но не многу брендови креираат сопствена содржина, па за таа цел сметавме дека на овој начин ќе допремедо точка каде ќе се издвојуваме,” изјави Georgina Forster, директот на  Mirum, агенцијата која се наоѓа зад креативното решение за емитување во живо на  InterContinental Hotels.

GE е иновативен бренд кој се фокусирана брендирани аудио содржини. Наредната недела технолошкиот џин ќе започне со емитување на своите втори по ред серијали на емитувања  наименувани ‘’ LifeAfter’’,  кои ќе следат по минатогодишниот популарен серијал ‘’The Message’’ кој се емитуваше од октомври до ноември 2015 и резултираше со повеќе од 4.4 милиони симнувања на содржините. Во првите 8 недели во просек 450,000 луѓе се уклучуваа за да ја слушаат секоја епизода.Откако серијалот заврши, содржините повторно беа слушани околу  900,000 пати.

Поттикнати од овие податоци, GE  оваа година започнуваат со поголема кампања со 10 епизоди од серијалот. Откако  забележале дека потрошувачите барале подолготрајни содржини,секоја епизода ќе има должина од 15-20 минути за разлика од претходните каде максималната епизода изнесуваше од 10 до 15минути.

Овој нов серијал се посветува на приказната за вдовец кој се обидува да се поврзи со својата почината сопруга користејќи видео снимки поставени на фикциона аудио социјална платформанаречена ‘’VoiceTree.’’ Форматот на серијалот добро функционира за нас- ние креиравме толку силна публика,” изјави Andy Goldberg, глобалниот креативен директор на GE. ” Содржините повеќе се пронаоѓаат во светот на забавата отколку во светот на рекламирањето.”

Не очекувајте да чуете 30 секундна реклама која ќе се обидува да ја нагласи работата на GE за време на емитувањето. Наместо тоа, ќе чуете дека емитувањето е презентирано од страна на театарот на General Electric. “Во ниту едно од емитувањата не се прави тврда продажба на производ или услуга, секој од нив природно е испреплетен и се споменува во приказната за да се претстави каде може да се сретне во реално време,” изјави Goldberg.

За брендовите кои се заинтересирани за емитување, креативната контрола е многу важна. Оваа есен, Tequila Avión лансираше неделни емитувања во живо со уредникот на GQ Mark Anthony Green и уредникот на делот за ноќниот живот  на The New Yorker Matthew Trammell.
Станува збор за 50 епизоди во кои двата водители зборуваат за мода, уметност,музика и храна додека пијат коктели – иако не секогаш коктелите се направени со производи на брендот.

Буџетите кои се потребни за успешни брендирани емитувања во живо често може да се скапи.Често агенциите потребно е да одделуваат доста средства за продукциски студиха кои се специјализирани за аудио содржини со цел да креираат свое шоу а тоа се одразува и на големите суми кои достигнуваат и до 6 цифри.
Coltrane Curtis, основач и партнер во агенцискиот тим на Epiпhany кој работи со Tequila Avión, процени дека секоја епизода од спонзорираното емитување во живо ги чинела од $20,000 до $25,000 за да биде испродуцирана до финален производ. “Доста е скапо затоа што никој не ја направил досега,  може да биде доста скапо за одредени брендови доколку тоа не е вкалкулирано во нивната маркетинг стратегија и доколку сметаат дека е добро да го имаат.”

Max Linsky, ко-основач на  Pineapple Street Media, која креира емитувања за брендови, компании, издавачи (помеѓу кои и серијалот за претседателскиот кандидат на Демократите Hillary Clinton) — надополни дека маркетерите потребно е да креираат содржини кои потрошувачите нема да ги пронајдат на ниту едно друго место. ” Емитувањето во живо станува се поголем тренд и компетитивен тренд пред се, доколку нема никаква вредност за оние кои слушаат, тогаш нема и да функционира добро, цените за влез на овој пазар се високи затоа потребно е да се има јасна цел и вредности пред да се започне со ваков тип на активности’’.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.