• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Новата аналитичка алатка за Facebook Messenger Bots може да направи промени во маркетингот

22/11/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Социјалната мрежа анализата на пораките започна да ја гледа од нова перспектива- аналитичка која веќе започнаа да ја користат агенциите.

Секој дигитален огласувач знае дека и најдобите алатки на светот имаат потреба од дополнителна анализа. Една од новостите која може да се каже дека израдува доста агенции е таа дека Facebook ќе открие нова аналитичка алатка поврзана со Messenger.

Апликацијата ќе има за цел да следи специфични интеракции, и со добиената метрика ќе овозможиу подобрување на искуството на корисниците и компаниите кои се огласуваат.

Messenger Bot

р е к л а м а

”Facebook Messenger bots” дебитираа на пазарот во Април, 2016, а од тогаш девелоперите креираа  34,000 од нив.

Што овие Messenger ботови прават? Тие ја автоматизираат интеракцијата помеѓу брендовите и луѓето во нивниот таргетиран пазар.

Анализата на FB ботовите е битна поради интересот на онлајн огласувачите кои сакаат да знаат колку ефективно ќе креираат интеракција и вклученост за нивните брендови/ брендовите кои ги застапуваат и како ќе придонесат кон подобрување на корисничкото искуство. Затоа, алатка за аналитика е доста битна со цел да се даде оценка за нивниот придонес со цел да се вложува повеќе во нив.

Извор: http://www.stuff.co.nz/

Алатка за следливост на пораки
Добра вест е тоа што алатката за аналитика на Messenger е дел од Facebook Analytics for Apps. Меркетерите кои веќе се прилагодиле на користењето на алатката за аналитика на Facebook ќе им биде лесно да ја користат и оваа алатка која е достапна бесплатно.

Девелоперите на ботови ќе ја користат алатката за да нагласат кои типови на настани ќе ги следат со неа, тие можат да одлучат дали ќе собираат аналитички податоци за специфични пораки, категории на пораки или пак типови на пораки.

Кога еднаш ќе се добијат резултатите, девелоперите можат да ги проверат метриките кои се клучни како степенот на кликања (CTR) за пораки со специфична акција (call to action).

Интеграција и сегментација

Аналитичката алатка има поглема улога од способноста да направи тестирање на опцијата call to action. Исто така прави и анализа на референци со корисничките податоци на корисниците на Facebook за да детерминира колку добро една порака се пренесува кај специфични типови на публика. Со овие т.н ботови маркетерите можат да ги користат корисничките информации за да ги прилагодат своите пораки до луѓето базирано на демографски податоци и интереси.

Како пример девелоперот на ‘’бот’’ може да провери колку луѓе одлучиле да не добиваат одредени известувања и да ја сегментира таа група со податоците од  нивните Facebook профили. Овие податоци може да се следни: возрасна група, приходи, статус на врска и интереси.

Доколку на пример имате креирано настан со одредена понуда и вредност за понудата можете преку овие т.н ботови да ги сегментирате луѓето врз основа на нивното однесување. Можете да ги сегментирате луѓето кои ја прифатиле понудата или првите 10% кои направиле нарачка по одреден број. Можете да го искористите тој сегмент за да ја разгледате оваа целна група која сте ја сегментирале и да погледнете што е тоа што кај овие луѓе би помогнало да се конвертираат во потрошувачи/корисници.

Корисниците кои се загрижени за приватноста на своите профили и пораки не смеат да се грижат, Facebook користи и анонимни податоци за корисниците.  .

Околу интересот на Facebook

Facebook не е добротворна организација. Компанијата ја нуди оваа алатка бесплатно затоа што на крај на краиштата Facebook исто така ќе се снабди со подобра аналитика која ќе му користи за подобрување на својата корисничка заедница.

За разлика од ова Facebook ќе ги користи податоците како фидбек во неговиот алгоритам со цел да ги прикажува на специфични корисници.

Важни алатки

Како дополнување на бенефитите за користење на новата алатка сервисот за анализа на податоците може да се поврзи со аналитиката на Facebook наменета за  web и мобилни апликации и на тој начин на маркетерите ќе им овозможи увид во начинот на кој корисниците комуницираат низ сите три платформи (Facebook, Instagram, Messenger)

Со овие ботови може да се погледне дали две направи всушност се користат од страна на еден корисник. На овој начин компаниите можат да имаат подобар увид во патот на својот корисник

Нека започне патувањето!

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.