• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 8, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Проблемот со измами со дигиталните реклами и потребата од интервенција

06/12/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Несомнено е дека дигиталниот пазар е преполн со ‘’змии’’..и тој проблем не треба да се премолчува, туку треба да се работи на негово решавање!

Извор: adweek.com

Дигиталното рекламирање е хаотичен синџир со проблеми (измами, спам, Messenger bots и ad-blocker –и ) кои се чини дека достигнуваат нивоа на епидемија која се шири на Интернет просторот. Додека дигиталното трошење се зголемува и се проектираат податоци дека истото во светски рамки ќе ги надмине ТВ медиумите во 2017, годишните трошоци за бројните измами во ова поле растат со уште поголем интензитет и брзина, со вкупни трошоци од милијарди долари само во САД.

р е к л а м а

Интерактивното Биро за рекламирање (ИАБ) ги проценува измамите во поглед на рекламите и блокирањето на рекламите во однос на трошоците за медиумските индустрии на $5.8 милијарди во 2015.

Бројни студии детерминираа дека околу 33% од целокупниот Web сообраќај не е точен: вирусите континуирано напаѓаат компјутери и ги програмираат истите да посетуваат други сајтови, адвертајзерите се насочуваат кон зголемени трошоци за непостоечки сообраќај, уредите постојано се напаѓаат со реклами кои не резултираат со гледања а излегуваат во позадината на поголем број на сајтови кои секојдневно ги посетуваме. Сте се соочиле ли со овој проблем додека читате новости на некој веб портал или пак додека ги пребарувате омилените серии или играни филмови на on-line пребарувачите? Сигурни сме дека да!

Проценето е дека дури 70 милиони Интернет корисници во САД или 26% од целокупната популација во САД во пребарувачите користи блокатор на реклами и адсови, а оваа бројка континуирано бележи раст. Трошоците за адвертајзерите се наведува дека ќе бидат повисоки од $1 милијарда во 2016.

FraudLogix изјави дека 50% од импресиите за адсови преку Internet Explorer, и  20% од истите кои се појавиле на пребарувачот на Google (Chrome) не биле направени од страна на човечки фактор

Во 2015 година, White Ops и ANA, партнери на Bot Baseline извештајот, проценуваат дека маркетинг индустријата ќе изгуби приближно $7.2 милијарди глобално поради постоењето на т.н. ад ботови во 2016 година.

Светската маркетинг федерација проценува дека во текот на следната декада, лажниот Интернет сообраќај и шемите поврзани со него ќе бидат втори по важност измами веднаш по нелегалната трговија и организираниот криминал како дел од нелегалните извори на профит.

Извор: bloomberg.com

Генералниот менаџер на ANA,  Bob Liodice ја опишува состојбата во оваа индустрија во моментот како непродуктивна, неодржлива и непосакувана. Тој предлага формирање на Комитет за решавање на овие проблеми.

Новата иницијатива ги повикува CMO-ата кон вклучување во овој нов пристап со цел трансформирање на предизвиците во маркетинг индустријата (набавка, приватност, адсовите кои служат за измама на корисниците, гледаноста и транспарентноста).  Во овој момент потребни се јасни акции – не само комитети.
Првиот чекор кон изнаоѓање на решение е признавањето дека постои проблем.
Колективната институционална меморија може да служи како поука во случајот.

CMO-ата можеби немаат потреба од комитет за дигитален адвертајзинг, нив потребна им е дигитална интервенција во оваа област бидејќи станува факт и способноста за градење на брендови на поголемиот број на дигитални медиумски платформи – проблем за кој сме сведоци дека се дебатира постојано.

Последниот чекор во процесот на дигитално рекламирање можеби побарува и откажувања.Не двоумете се да ја убиете ‘’змијата’’ осносно да ги елимирате не ефективното трошење за дигитално рекламирање на местата каде што изгледа дека парите само одат во бездна и сконцентрирајте се на медиумите каде огласите покажале реални резултати за тоа што е најбитно. Вас не Ви требаат поголеми бројки на импресии – Вас Ви требаат поголеми бројки на приходи и остварени профит!

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.