• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Познати добитниците на Eurobest : DDB Worldwide мрежа а INGO агенција на годината

05/12/2016
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Еurobest фестивалот на креативноста заврши овој петок со церемонија на која се прослави доделувањето на Eurobest наградите за 2016 година. 116 членови од цела Европа го сочинуваа жирито кое имаше за цел да избере помеѓу најдобрите на настанот кој се одржуваше три дена,  каде во текот на вечерните часови од последниот ден се одржуваше и настанот за прогласувањето на добитниците на наградите.

Рим ги отвори своите врати за Европската креативна заедница на  Eurobest 2016. Историскиот и  инспиративен амбиент на Palazzo Barberini беше местото каде се одвиваше инспиративниот Фестивал со низа на говори, работилници, место каде се зборуваше за диверзитет, идентитет и иновација. Темата за оваа година, испирирана од градот домаќин беа сетилата и мултисензорното брендирање за кое се зборуваше во содржините на програмата.

eurobest-festival

р е к л а м а

Louise Benson, директор на Фестивалот eurobest, изјави:“Италија обезбеди богата позадина за eurobest оваа година, од историски локали во кои и самите бевме сместени до модерните перспективи на нашите Италијански говорници и членови на жирито. Околу 30 држави соработуваа во нашите програмски содржини, а присуствуваа и гости од секој крај од континентот. Им благодариме на Италија и на партнерите кои го направија овој фестивал толку посебен. Не можам да помислам на подобри времиња за Европската заедница која тука е денес во прослава на креативноста. ’’

Победници за 2016: 

Creative Data: 7 награди меѓу кои:  2 злата, 2 сребра и 2 бронзи

Grand Prix-то им припадна на  Nike on Demand креирано од  Nike by R/GA London – UK

CREATIVE EFFECTIVENESS: 4 награди помеѓу кои 3 награди за креативна ефективност 3 Creative Effectiveness Awards
Grand Pri- то им припадна на  Monty’s Christmas на  John Lewis креирано од  adam&eveDDB, London – UK

DIGITAL CRAFT: 14 награди помеѓу кои 2 злата, 4 сребра и 7 бронзи
Grand Pri- то и припадна на кампањата  The Next Rembrandt за  ING by J. Walter Thompson Amsterdam – The Netherlands

DESIGN:  27 добитници на 4 злата, 9 сребра и 13 бронзи  
Grand Pri-то и припадна на  #PAINTBACK for Legacy Store Berlin, кампања креирана од страна на агенцијата HEIMAT, Berlin – Germany

DIRECT: 34 награди од кои 4 злата, 12 сребра и 17 бронзи
Grand Pri-то и припадна на The Swedish Number за Swedish Tourist Association (Шведската туристичка агенција)  креирано од INGO, Stockholm – Sweden

ENTERTAINMENT: 31 награда (5 злата, 14 сребра и 11 бронзи);
Grand Pri-то им припадна на  Modern Essentials by Beckham креирана за брендот  H&M од страна на агенцијата  adam&eveDDB, London – UK

FILM: 34 награди , 8 злата, 10 сребра и 15 бронзи;
Grand Pri-то им припадна на  Paralympics ‘We’re the Superhumans’ (Dir Dougal Wilson) за  Channel 4 кампања креирана од страна на  Blink Productions, London / 4creative, London – UK

FILM CRAFT: 38 награди (8 златни, 12 сребрени и 17 бронзени) ;
Со втора  Grand Prix награда се закити кампањата  Paralympics  ‘We’re the Superhumans’ (Dir Dougal Wilson) за Channel 4 креирана од страна на  Blink Productions, London / 4creative, London – UK

HEALTHCARE: 20 награди од кои 3 златни, 7 сребрени и 9 бронзени;
Grand Prix наградата и припадна на  Dot. The First Braille Smartwatch за  Dot Incorporation креирана од  ServicePlan Munich / Dot Incorporation Seoul – Germany

INNOVATION: 4 награди од кои 3 беа награди за иновација;
Втора Grand Prix награда и беше доделена на кампањата Dot. The First Braille Smartwatch за  Dot Incorporation креирана од страна на ServicePlan Munich / Dot Incorporation Seoul – Germany

INTEGRATED: 7 награди (1 злато, 1 сребро и 4 бронзи)
Grand Prix наградата ја освои The Man on the Moon креирана за John Lewis од страна на агенцијата  adam&eveDDB, London – UK

INTERACTIVE: 31 награда ( 3 златни, 12 сребрени и 16 бронзени)
Во оваа категорија не беше доделена Grand Prix награда.

MEDIA: 41 награда вклучувајќи 6 злата, 15 сребра и 19 бронзи
Grand Prix наградата доделена и беше на  Girl Emojis за  Procter & Gamble креирана од агенцијата STARCOM, London / Leo Burnett Chicago – UK

MOBILE: 18 награди од кои 2 во злато, 7 сребро и 8 бронза
Втора Grand Prix награда и бешпе доделена на кампањата The Swedish Number креирана за  Шведската Туристичка Асоцијација од страна на агенцијата INGO, Stockholm – Sweden

OUTDOOR: 35 награди помеѓу кои 7 злата, 10 сребра и 17 бронзи
Grand Prix наградата ја освои Survival Billboard креирана за  Microsoft од страна на  McCann London – UK

PROMO & ACTIVATION: 43 награди од кои 5 злата , 15 сребра и 22 бронзи
Трета Grand Prix награда освои  кампањата The Swedish Number креирана за Шведската Туристичка Асоцијација  креирана од страна на INGO, Stockholm – Sweden

PRINT & PUBLISHING: 21 награди од кои 4 злата, 7 сребра и 9 бронзи
Наградата Grand Prix ја освои кампањата  Brad is Single за  Norwegian Air креирана од агенцијата Try, Oslo – Norway

PRINT & OUTDOOR CRAFT: 12 награди беа доделени во оваа категорија од кои 1 злато, 3 сребра и 7 бронзи  како и една Grand Prix награда на кампањата :
Breakdance /  Parkour / Skateboard креирана за  Pepsico Deutschland од страна на агенцијата  BBDO Group Germany – Germany
PR
: 49 награду од кои 6 злата, 16 сребра и 26 бронзи
Чевтрта Grand Prix награда освои кампањата The Swedish Number за The Swedish Tourist Organisation креирана од  страна на агенцијата INGO, Stockholm – Sweden

RADIO: 14 награди беа доделени во оваа категорија од кои 2 злата, 3 сребра и 8 бронзи

Grand Prix наградата ја освои  кампањата Sound of Glory креирана за Ford од страна на агенцијата Ogilvy Madrid – Spain

За време на церемонијата на доделувањето на наградите, Terry Savage, претседател на Канските Лавови ја презентираше и наградата адвертајзер на годината која ја освои брендот HEINEKEN како “вистински креативен лидер кој ја разбира моќта на креативноста со цел да го подобри својот бизнис’’. Наградата за HEINEKEN ја подигна  Ian Wilson, помлад глобален директор за Дигитален и Маркетинг развој во HEINEKEN.

Други специјални награди за оваа година се следните: 

Мрежа на годината:

  1. DDB Worldwide
  2. McCann Worldgroup
  3. BBDO Worldwide

Агенција на годината:

  1. INGO, Stockholm
  2. DDB Group Germany, Berlin
  3. adam&eveDDB, London

Независна Агенција на годината:

  1. Jung von Matt, Hamburg
  2. Serviceplan, Munich
  3. Grabarz & Partners, Hamburg

Медиумска Агенција на годината:

  1. Starcom, London
  2. PHD, London
  3. EMT/Dentsu Aegis, London

Златна палма:

  1. Sonny, UK
  2. O Positive, USA
  3. Blink, UK

Повеќе информации за наградените и самиот настан погледнете на  www.eurobest.com.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.