• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Не паѓајте во ‘’замката’’ помеѓу маркетингот и продажбата!

22/12/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Дали сте се нашле на состанок каде продажните лидери ги предизвикале маркетинг лидерите околу приложување на докази дека нивната активност генерира вистински бизнис резултати?
Доколку вашиот одговор е потврден, тогаш сте се пронашле во т.н
’’замка’’ на маркетингот наспроти продажбата.
Постојат две големи точки на притисок со кои се соочуваат B2В ориентираните организации на денешницата.

marketg-and-sales

Првично, постои непрекинат пристисок на маркетинг тимовите да демонстрираат со силни докази како маркетинг трошоците генерираат вистински бенефити врз продажбата и постигнати резултати во однос на потрошувачите.
Воро, постои зголемен притисок на интерните организации за продажба со цел редуцирање на трошоците и креирање на модел за вклучување на модерните потрошувачи кој соодејстува со начините на кои денешните потрошувачи купуваат денес.
Ова по бројни примери укажува на начините на кои се зголемува аптетитот на потрошувачите за ‘’само-услужување’’ со намалување на вклученоста во директната продажба.

р е к л а м а

Во многу организации, овие две спротивставени сили може да се создадат т.н ‘’критична точка’’ во односите.
Кога ќе настане оваа ситуација, ова е знак за лоши вести за сите. Во овој случај, ниту една страна нема да  биде ефективно усогласена,  двете страни ќе се борат за внатрешните ресурси и за вниманието на извршниот менаџмент. Како резултат на тоа, ниту еден од тимовите нема да биде во можност да и помогне на компанијата да ги реши овие два критични предизвика. И тимовите и компанијата, најверојатно, ќе продолжат да работат на неефикасен, нефункционален начин.

Што е потребно да се промени со цел да се избегне ‘’дилемата’’ помеѓу маркетингот и продажбата?
Како овие два критични за растот тимови, може да работат заедно на еден заедничи, колаборативен и хармоничен начин?
Еден од најважните индикатори дека B2B пазарот се користи за да се утврди ефикасноста и ефективноста на маркетинг напорите е квалитетот на зголемената продажба.

Од едноставна вежба на дефинирање на квалификувана продажба (SQL) може да се откријат првите знаци на неволја.
‘’SQL’’ е потенцијален клиент кој претходно е испитан и проверен – примарно од страна на одделот за маркетинг, а потоа од страна на тимот за продажба – односно станува збор за клиент кој се смета дека  е подготвен за следната фаза во процесот на продажба.

Во денешно време, перцепцијата на тимот за продажба е дека продажбите  обезбедени од страна на маркетинг тимот се “слаби”. Како резултат на тоа, општиот впечаток е дека секој аутпут кој произлегува од тимот за маркетингот е слаб.

Кога нештата не се движат во посакуваната насока, често се применува типичната човечка реакција во насока на обвинување на другиот за неуспесите. Многу е полесно да се посочи кон другиот кога резултатите се слаби отколку да се седне на заедничка маса и да се разгледаат и да се споделат проблемите и да се работи на подобрување на резултатите.
Состаноците за  исполнување и надминување на таргетите во продажбата,  бараат меѓусебна согласност и  заеднички дефинирани взаемни  стратегии. Заеднички услогласената  цел треба да биде првиот чекор на било кој маркетинг и продажен тим.
Маркетингот и продажбата треба да функционираат заеднички со цел да ги разјаснат целите, плановите за  клиентите и заедничите обврски.

Друга област која е спремна за подобрување се однесува на клиентите. Овој процес, исто така, треба да биде заедничка вежба за двата тима. Предиктивната анализа и платформите на напредната технологија, кога се користат ефикасно, се големи предности денес, и треба да се соодветно распоредени. Заедничките заложби на тимовите ќе доведат идентификување на квалитетни потенцијални клиенти кои имаат најдобар можен потенцијал.

Во идеални услови, не постои јаз помеѓу маркетинг ‘’квалификуваните’’ клиенти и SQL. Колку повеќе се вклучени екипите за продажба во оваа важна вежба, толку подобро. Кога продажбата и маркетингот се на истата страна и прегледуваат важни податоци и моделираат алгоритамски вежби, заеднички со поголем број субјективни докази ќе генерираат успешни резултати.

Не постојат неограничени ресурси. Бизнисите ќе ја зголемуваат својата побарувачка од маркетинг тимот.
Тие очекуваат постигнување на бизнис резултати со помош на постојани, интегрирани програми. Како резултат на ова, се очекува испорака на двете полиња (и во поглед на репутацијата и во делот на приходите) во една континуирана активност за извршување на програмскиот дел.

Во исто време, притисокот на продажбата и придружните трошоци ќе продолжи да расте. Како што компаниите се справуваат со менување на барањата на пазарот, продажните тимови потребни е да го осмислат одново целокупниот процес на продажба.
Напорите на едниот тим мора да се засилат со цел да се  подобри производството на другиот тим. Само со заедничка работа двете сили може да постигнат заеднички успех. И само со заедничка работа компанијата ќе успее да го достигне посакуваниот раст.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.