• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, June 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

10 Трендови како вештачката интелигенција ќе влијае на потрошувачите во 2017 година

23/12/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Агенцијата Zenith објави 10 трендови кои покажуваат како вештачката интелигенција ќе влијае на потрошувачите во 2017 година и како тие ќе донесуваат одлуки за купувањето, и на тој начин ќе ги предизвика можностите за интеракција и ефективност на огласувачите.

artificial-intellegence

Тренд 1: Предвидување на нашите потреби

р е к л а м а

Пребарувањето станува се повеќе интуитивно, овозможувајќи прилагодени препораки во текот на целото купување на потрошувачите како би го воделе и процесот на избор и конверзација. Во текот на 2017 година, пребарувачите ќе почнат да ги земаат во обзир и дополнителните податоци за однесувањето на потрошувачите – технологијата на вештачката интелигенција ќе ги користи овие информации за напојување на интуитивното пребарување.

Тренд 2: Брзина – Турбо испорака на содржина која е во тренд

Во последните неколку години, дојде до експлозија на количината на податоци за потрошувачите кои се располагање на огласувачите. Тоа им овозможува на брендовите брзо да ги воочат трендовите и да реагираат на нив. Како што количината на податоците ќе се зголемува, машинското учење значајно ќе помогне процесот да се поедностави, користејќи податоци од различни извори за брзо да ги идентификува основните модели. Користањето на вештачката интелигенција во анализата на трендовите ќе им помогне на огласувачите да бидат чекор пред трендовите и конкуренцијата.

Тренд 3: Постојано собирање на податоци преку Passive User Interface (PUI)

Passive User Interface – PUI континуирано собира податоци за однесувањето од дигиталните уреди на потрошувачите и со примена на техника на машинско учење може да им овозможи на брендовите моќни увиди кои ќе можат да се користат за прилагодување на потрошувачките искуства. Компаниите веќе користат PUI податоци. На пример, Spotify платформата користи податоци од фитнес траката за прилагодување на својата плејлиста на песни за корисниците. Поголемата уптреба на PUI податоците ќе им овозможи на брендовите да дизајнираат персонализирани содржини и услуги и да постават соодветна ценовна стратегија.

Тренд 4: Раскажување приказна на повеќе уреди
Технологијата на машинското учење им помага на брендовите да ги поврзуваат своите разговори со одредени поединци. Брендовите имаат многу податоци од прва рака, но оваа специфична примена на вештачката интелигенција ги поврзува поединците со нивните уреди и им помага на брендовите да сфатат како интеракцијата со потрошувачите и активностите на брендот можат да се препишат на различни пораки, во различен контекст и во различно време. Брендовите тогаш можат да ги автоматизираат своите разговори со потрошувачите со помош програматично огласување на повеќе уреди.

Тренд 5: Содржина од која може да се купува
2017 ќе биде година на “shoppable content“, односно брендирана содржина од која директно ќе може да се купува. ‘Еволуциските алгоритми’ можат да ја прилагодат и оптимизираат содржината одговарајќи на движењето на потрошувачите, така создавајќи live содржина. Универзалните шопинг кошнички ја ресоздаваат  функционалноста на онлајн трговијата без потреба за потрошувачите да креираат нови сметки или да даваат податоци за кредитната картичка за секој нов сајт кои го посетуваат. Оваа комбинација на технологија ќе им овозможи на брендовите и издавачите да ги задржат потрошувачите на своите веб страници, а не да ги присилуваат да одат некаде на друго место да купуваат. Брендовите ќе мораат да ја третираат содржината како неодвоива комбинација на текст, слики и интерактивни функции кои го сочинуваат шопинг искуството.

Тренд 6: Смарт VR
Виртуелната реалност се сели од осамениот свет на гејмерите во мејнстрим светот на потрошувачите кои ја доживуваат виртуелната реалност преку своите паметни телефони. Фејсбук и Твитер веќе имаат преноси во живо кон кои може да се пристапи со помош на слушалките приклучени на паметните телефони. Преминот на паметните телефони и на мејнстрим апликациите ќе им донесе на брендовите многу маркетинг можности.

Тренд 7: Раст на чет-ботовите

Четботовите ќе овозможат автоматизирана интеракција помеѓу потрошувачите и брендовите преку интерфејс за размена на пораки. Иако постои очигледно ограничување со автоматизираната комуникација, четботовите можат да им помогнат на потрошувачите во дел од процесите како што се плаќање и известување за испораката/доставата. Четботовите можат да им помогнат на брендовите да ги намалат трошоците за корисничка поддршка и да се отвори поширок дијалог со потрошувачите.

Тренд 8: Играње со емоциите
Ширењето на паметните телефони и подемот на технологиите за препознавање на емоции значи дека многу луѓе сега во своите џепови носат уреди кои го следат нивното однесување. Тоа им дава на брендовите можност да одговорат на расположението и однесувањето на потрошувачите со релевантна содржина во вистионскиот момент. На пример, брендовите кои имаат врска со одреден спорт или тим, можат да ја користат оваа технологија да понудат порелевантно искуство на основа на реакцијата на потрошувачите во текот на спортските настани.

Тренд 9: Динамичко одредување на цената
Под влијание на високите перфоманси за пресметување и аналитика, динамичкото одредување на цените им овозможува на трговците да ја одредуваат цената на производите во моментот, спрема препознаената способност или спремност на некој купувач за да плати. Цената на некои веб страници и апликации сега се менува од минута во минута. На пример, Uber го претстави својот Surge Pricing алгоритам кој овозможува автоматски раст на цената во време на зголемена побарувачка.

Тренд 10: Автоматизирана поддршка
Индустриските роботи се во употреба веќе долги години. Сега, технологијата ги спојува  физичката и дигиталната автоматизација за да создаде услужни роботи кои работат заедно со луѓето. Најочигледни и непосредни можности се во малопродажбата и угостителството. Услужните роботи ќе бидат во можност да даваат информации за цените и расположливоста на состојбата, и користејќи  алгоритми ќе можат да понудат попусти и сродни сугестии за производите. Можностите би можело да се прошират и надвор од малопродажбата и угостителството, во здравството и помошта во домот.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.