• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

5 клучни PR трендови за 2017

10/01/2017
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Првите денови од новата година се идеално време за да фрлиме поглед на некои од најважните ПР трендови кои не очекуваат во претстојниот период.

Ставовите подолу се на Mike C. Gray, дел од агенцијата Commonwealth Partnerships а првично се објавени на порталот PRNewsOnline.

р е к л а м а

Постојат бројни лекции на кои 2016 не научи, но едно е непобитно: PR индустријата се подготвува  за значителен раст.

Што ќе биде важно во 2017?

1.Новинарите ќе имаат најголемo значење досега

Ако постои една лекција која сите ние треба да ја научиме од минатата година, тоа е дека новинарите ќе имаат поголема вредност од било кога, кога станува збор за фактите, сега повеќе од било кога претходно. Некои од најголемите медиумски куќи во САД беа комплетно  неподготвени во 2016 година за големите вести од корпорациите и политички изненадувања. Зад оваа медиумска неспремност постојат повеќе одговори. Една од најголемите причини беа големите цифри кои беа прикриени како факти, а другата можеби и најспорната причина од сите беше прорагандата на лажни новости.

Не постои подобар пример од падот на Theranos, компанијата  за тестирање на крв со седиште во Palo Alto. Истражувачкиот натпис на The Wall Street Journal напишаш кон крајот на 2015 година со себе ја повлече завесата на она што многумина во бизнисот, здравството, технологијата мислеа дека ќе биде ‘’дијамантот на Силиконската долина’’.

”Во реалноста, царот немал облека целото време.”
Статијата на списанието предизвика домино ефект на  следните статии, тужби и девалвации. Многу новинари јавно признаа дека при покривање на статиите за Theranos требало  да ‘’копаат подлабоко’’ и да побараат одговорот на повеќе прашања поврзани со технологијата на компанијата. Со оглед на тоа како овие приказни доминираа во медиумите изминатата година, уредниците веќе обрнуваат поголемо внимание и им даваат инструкции на своите новинари да се погледнат повнимателно во фактите и податоците кои им ги испратиле професионалците од полето на односите со јавноста.

2.Истражувањата од трети лица ќе бидат од клучно значење за акредитирање на теренот

Многумина во PR индустријата умеат да ја препознаат важнста на  истражувања спроведени од страна на трети лица или универзитети, тинк-тенк или непрофитни организации  кои може да ги зголемат шансите за успешно превземен потег. На ист начин како и претходниот тренд, медиумите стануваат поинформирани околу информациите што ги добиваат сега, особено доколку станува збор  за доктор, компанија или организација со која тие не се добро запознати. Ова е и една од причините зошто зголемувањето на достапните проверени  информации од трети лица (препознатливи извори на податоци) ќе имаат поззначајна улога во 2017.  Исто така, во контакт со истражувачи, би се обезбедиле и дополнителни извори кои со своето учевство во одредена ‘’приказна’’ би придонеле кон добивање на порелевантни и корисни информации.

3.Управувањето со репутацијата добива големо значење и важност

Како што се шири низната на  одговорности на PR индусријата, управувањето со угледот (репутацијата), ќе го заземе своето место цврсто на оваа листа на PR активности.
Започнувајќи од медиумското покривање, застапеноста на социјалните медиуми и застапеноста на онлајн прросторот, претпријатијата, организациите и поединците ќе се потпираат на комуникаторите со цел обезбедување на повисока заштита и зголемување на нивниот углед.
Во контекст на неодамнешната студија спроведена од страна на Dr. Jonathan Albright of Elon Универзитетот, постои значителна загриженост за уништување на репутација преку лажни извори на вести. Доколку на ова се додаде и неодамнешната експанзија  на веб-сајтовите за  рејтинг, потребата од  професионалци од областа на односите со јавноста да работат активно на овој домен се повеќе се зголемува. Овој брзорастечки феномен ќе продолжи да биде поголем предизвик и во 2017 година. Репутацијата не е нешто што  може да се реши со еден клик со дефинираниот алгоритам креиран од IT фирма која испраќа генерички одговори на претставките. Наместо тоа, оваа нова реалност бара внимателно разгледување од страна на професионалци од областа на комуникацијата.

4.Популарноста на видеата во живо продолжува да расте

Како што нашето општество станува се повеќе станува визуелно, видеото во 2017 останува топ тренд. Успехот на видеото во живо, најногу се должи на влијанието на социјалните медиуми. Неодамнешниот извештај од Cisco предвидува дека 75% од мобилниот сообраќај во светот ќе биде поддржан од видео содржини до 2020 година. Дури и доколку оваа проценка е преамбициозна, видеото во живо бележи неколку милијарди прегледи на социјалните платформи како Фејсбук, Periscope и други. Instagram исто така цели кон овој чекор.
Видеото во живо доживеа своја експанзија во 2016 година и ќе продолжи да доминира.

5.Инфлуенсерите придонесуваат повеќе

Слично како и видеото во живо, инфлуенсерите се тренд кој доби импулс во 2016 година. ‘’Influencer ‘’маркетингот ќе се развива во 2017 година, а  PR организациите се повеќе ќе се потпираат на инфлуенсерите кои ќе имаат поголема улога  како соработници и ќе  придонесуваат  кон позначајни активности.
Пронаоѓањето на автентични адвокати, кои всушност ќе се поврзат со своите следбеници и вашата целна публика е новиот водич кон трендовите  кои ќе донесат постигнување на  резултати за брендовите во 2017 година. Овие трендови ќе имаат значително влијание на PR професионалците  во текот на 2017 година.

Дали и други трендови се во игра во 2017 година?
Се разбира дека постојат бројни значајни трендови во 2017 година од кои дополнително би ги издвоиле социјалните медиуми кои ќе продолжат да бидат комуникациски канали со голема важност. Идентификувањето на најдобрата патформа за вашиот бренд е од клучно значење. Мерењето ќе остане голем предизвик како за самите брендови така и за PR индустријата.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.