• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, July 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Успешни стратегии за користење на музика во рекламирањето

20/01/2017
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Зошто музиката е толку важна во маркетингот и рекламирањето и кои стратегии треба да се користат за рекламите да бидат ефективни?

Влијанието на музиката врз нашето расположение, емоции, перцепции и вкусови е често повеќе присутна отколку што свесно тоа го искусуваме. Психологијата зад механизмот за тоа како музиката влијае врз нас сеуште не е доволно разбран. Музиката често се користи во маркетингот и рекламите со  цел да ја донесе  поблиску до нас приказната за производот  и да го постигне посакуваниот резултат од самата реклама.

Тогаш кои се најефективните начини на кои може да се користи музиката во маркетингот и рекламирањето?

р е к л а м а

Ви презентираме неколу примери проследени со видеа кои  потсвесно ќе ви помогнат да ја разберете пораката која брендот се обидува да ви ја пренесе преку спотот.
Ви предлагаме прво да ги погледнете видеата без звук, а вториот пат со звук со цел да ја препознаете разликата!

1. Музиката привлекува внимание

Во ерата на медиумски платформи како YouTube видео и аудио содржините достапни се во избилие. Зошто некој би гледал реклама на оваа платформа кога постои опцијата да се затвори видеото по неколку секунди и да гледаат видеа кои не се однесуваат на продажба?
Доколку видеото го привлече вашето внимание веднаш и ве направи љубопитни да го гледате и првите неколку секунди на YouTube платформата тогаш оваа реклама успешно била таргетирана и секако приказната зад неа е успешна.

Еден од начините за креирање на успешна видео реклама е преку музика:
– Во позадина може да се емитува музика која целната публика ја сака и поверојатно е дека ќе го изгледа видеото поради тоа што сака да ја слуша позадинската мелодија;
– Од друга страна пак може да се креира тензија преку различни формати на музика и да се креира тензичност додека се гледа спотот и притоа да се очекува крајот на спотот со нетрпение поради дадената мелодија;
– За крај можете да користите музика која ќе предизика љубопитност кај гледачите.

2. Музиката додава дополнителен квалитет на рекламните спотови

Кога гледате некое видео придружено со музика од една страна се фокусирате на темпото на настаните во спотот и начинот на кој се менува самото темпо на музиката додека се менуваат и самите настани, а од друга страна пак, квалитетот на музиката дава и соодветен квалитет на самото видео.
Добар пример за ова се рекламите за автомобили.
Често рекламите за автомобили се пропратени со класична музика во позадина. Причината за ваквиот музички избор е затоа што овој тип на музика има висок стандард, добар квалитет и донесува одредена смиреност и сигурност кои лесно може да се асоцираат и со самиот автомобил од страна на гледачите.

3. Музиката евоцира емоции

Музиката на многу начини може да евоцира спомени. Во рекламната индустрија емоционалниот одговор кога се повторува повеќе пати може да води кон условување.
Еден од примерите со кој може да се објасни оваа условеност се празничните Божиќни рекламите на Coca Cola. Сите позитивни емоции кои ја пропратуваат ова празнична сезона на возбуда и очекување на радост на некој начин  поради овие спотови директно ги поврзуваме со рекламите на Coca Cola.

Се сеќавате ли на рекламниот спот со позадинската ‘’Празници се ближат?’’

4. Музиката пренесува порака

Постојат безброј начини на кои може да се пренесе порака преку музика. Невербално можете да го изразите она што сакате да го пренесете преку темпо, мелодија, хармонија, инструментализација, артикулација, експресија или избор на музички жанр. Вербално пак стиховите на самата позадинска музика може да ја пренесат сами по себе пораката која сакате да ја пренесете.

5.Музиката ги надминува бариерите

Музиката е универзален јазик. Замислете дека сте во Тајланд и гледате реклама на ТВ. Што нема да разберете? Јазикот?
Тогаш доволна ви е само музиката и сликите од производот кои треба да се доволно живописно претставени за да разберете за што всушност станува збор – ништо повеќе!
Друга бариера освен јазикот во рекламите може да се возраста и знаењето. Вашите дедовци и баби можеби не знаат што всушност е iPad поточно, но може да добијат претстава за статусот на производот по звукот на музиката и квалитетот на сликите во позадината на самата реклама.

6.Музиката го подобрува меморирањето

Преку бројни експерименти покажано е дека кога видеото и аудиото се комплементарни едни на други водат кон подобро паметење на информациите за споделената порака во спотот. Џингл кој лесно се пее и има одлична мелодија најдобро може да допринесе да се запомне рекламата за некој производ.

7. Музиката ја подобрува апсорпцијата на информации

Во динамичното општество и време во кое живееме, како и опкруженоста со бројни информации секојдневно може да допринесат потешко да се фокусираме само на едно нешто во одредено време. Звукот во спротива на визуелните импресии, не зависи од директната визуелна поврзаност.
Музиката може да помогне подобро да се апсорбираат визуелните податоци од спотот- ова се должина способноста на музиката да евоцира емоции.

Гледајте го видеото без звук прво. Забележете како визуелните импресии сами по себе не се доволни за да ве внесат во самата приказна. Потоа повторно гледајте го видеото со звук и почувствувајте ја разликата.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.