ADFEST и официјално ги претстави своите нови LOTUS трофеи по повод 20-годишнината од фестивалот. Трофеите кои се дизајнирани од страна на Jovert O. Bantilan (арт директор), Mark Ngo (креативен директор) и Јиммо Гарциа (извршен креативен директор), ќе им бидат доделени на победниците на AdFest 2017 фестивалот кој ќе биде оддржан од 22 до 25 март во Тајланд.
Jimmy Lam, претседател на AdFest порача: “По повод 20-годишнината од AdFest, ги повикавме дизајнерите од целиот свет како би создале нов Lotus трофеј. Меѓу многуте интересни дизајнерски решенија, еден концепт се истакнуваше по својата единственост, понизност и симболика, а беше осмислен од тим креативци од агенцијата DDB од Филипините.”
Vinit Suraphongchai, претседателот на AdFest по повод овој чин изјави: “Сакаме да се заблагодариме на сите кои учествуваа во натпреварувањето за дизајнот на трофејот. Одборот беше презадоволен од квалитетот и оригиналноста на предлозите, а победничкиот трофеј ќе игра голема улога во иднината на фестивалот. Симболиката на трофејот е идеална за AdFest. Не само што лотусот е идентитет на нашиот логотип, туку е лотусовиот свет е длабоко вкоренет во културата на овај регион“