РЕГИОН – Изминатиов викенд во Порторож, Словенија беше одржано новото издание на Словенечкиот огласувачки фестивал – SOF.
Бројните предавања, тркалзени маси и креативни работилници привлекоа над 1200 учесници. На завршната свеченост беа прогласени и добитниците на најпрестижните награди:
- Огласувачка личност на годината во Словенија е Павел Врабец, генерален директор на медиската куќа Pro Plus.
- Огласувач на годината е Триглав оситурување.
- Бренд на годината е Лашко.
- Агенција на годината е Греј Љубљана (после три последователни години каде оваа награда ја освојуваше Пристоп)
Grand Prix победници по поединечни категории се:
Група A, Интегрирана комуникациска кампања – Startaj Slovenija (огласувач: Spar Slovenija, агенција: Formitas BBDO)
Група B, Дигитална комуникациска кампања – Lahkonoćnice (огласувач Si.mobil, агенција Grey)
Група C, Иновативни решенија – 2.januar (огласувач Infokart, агенцијаPristop)
Група D, Брендирана или креирана содржина – Triglav (огласувач Geodetska uprava Republike Slovenije, агенција Taktik)
Група E , Директно комуницирање – Cancer Bra (огласувач Palmers, агенција Grey)
Група F, Дигитално комуницирање – Triglav Drajv (огласувач Triglav osiguranje, агенција Grey)
ГрупаG, Филм– серија проекти на Laško dvoboj (огласувач Pivovarna Laško Union d.o.o., агенција Luna TBWA)
Група H, Принатни огласи и плакати– серија плакати Golden Drum (огласувач Paideia d.o.o., агенција Luna TBWA)
Група I, Радиско комуницирање – Pivska najava (огласувач Pivovarna Laško Union d.o.o.,агенција Luna TBWA d.o.o.)
Група J, Графички дизајн – Kocbek (огласувач Uljara Kocbek, агенција VBG)
Група K, Амбиентално огласување – GP не е доделен
Група L, Општествено добро – Ne čekaj, postani donator (огласувач Slovenija transplant, агенција AV studio)
Повеќе информации за фестивалот и добитниците можете да погледнете на https://sof.si/