• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

5 знаци кои укажуваат на тоа дека полека го уназадувате својот бренд

13/04/2017
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Градењето на успешен бренд е еден од најкритичните делови при градењето на успешен бизнис.
Со добро познат и афирмиран бренд, аквизицијата и задржувањето на постоечките клиенти е полесно, со што се овозможува и можност за наплата на премиум цени за производите и услугите, како и подобар пристап до капитал потребен за бизнисот. Без оглед на тоа, на поголемиот број на бизнис лидери им недостасува вистинско разбирање за брендирањето, што значи да се работи во вистинска или погрешна насока, како и фундаменталните влијанија кои тој процес ќе ги има врз компанијата.

Градењето на силен бренд и доследноста кон истиот ги издвојува лидерите од останатите.  Силните брендови им овозможуваат исклучителни кориснички искуства на своите корисници,  искуства кои се фундаментално вкоренети во мисијата и вредностите на компанијата.

р е к л а м а

Дури и да го ‘’изгубат својот компас’’ брендовите навраќајќи се на своите основни вредности, може повторно да се вратат во колосек. Пример за ова е Sturbucks.
Кога во 2008 година, по 8 години надвор од компанијата, Howard Schultz повторно се врати на позицијата на генерален директор, компанијата била во хаос. Таа толку многу се проширила, што ја загубила својата автентичност како бренд. Schultz за таа цел затвори повеќе продавници и го врати фокусот за она што брендот претставуваше на пазарот.  Компанијата повторно вложува време во фокусот на она што го прави. Со цел да направат совршено еспресо, продавниците на брендот биле затворени дури и 3 цели часа се додека баристите не успеале да го добијат совршениот рецепт за кафето.
Што е она што го прави Starbucks добар? Совршената шолја кафе која можете да ја пиете кога сакате и каде сакате.

Ретко кога брендовите може да го изгубат својот пат оддеднаш. Ерозијата на еден бренд се случува од ден на ден.
Малите одлуки кои ги донесувате дневно, влијаат врз работата на вашиот бренд, но тешко е за истите да се обезбеди следливост кога ги правите нештата правилно, а кога погрешно.
Затоа еве 5 причини кои ќе ви покажат дека нештата ги правите погрешно.

  1. Не можете веднаш да изјавите за што се залагате

Доколку вие, вашите партнери  и воедно вашите потрошувачи може да ве опишат само со еден до два клучни зборови, тогаш знаете точно кои сте на пазарот. Ова ниво на јаснотија всушност значи дека останатите ве препознаваат по нешто клучно за вашиот бизнис.
Со поголемите брендови да земеме пример:  Amazon го препознаваат по комфорот на донесување на одлуки, For Walmart по ниските цени, за Tesla тоа е иновацијата. А како е познат Google?
Google широко е познат како сервис кој нуди информации од секоја сфера. Се додека Google не достигна вредност на пазарот повисока од 1 милијарда долари, никој не беше доволно запознат дека тој е сервис кој всушност е една цела маркетинг организација.

  1. Не сте поврзани со своите потрошувачи

Потрошувачите најдобро знаат кои сте и што правите. Доколку вашиот маркетинг Ве опишува на еден начин, a вашите потрошувачи Ве опишуваат на друг, тогаш се соочувате со вистински проблем. Брендот Comcast сака да биде перцепиран како  “Comcastic,” меѓутоа на социјалните медиуми кружат информации за лошото искуство на потрошувачите со брендот што во исто време го прикажува брендот во различна слика од онаа што тој сака да ја прикаже на пазарот.

  1. Вашите производи не го прикажуваат вашиот бизнис

Добрите производи се добар маркетинг сами по себе.
Adidas, при соочувањето со состојба на банкрот во 1990-тите, повторно се наврати на основата на сопствениот бизнис – производството на патики оттргнувајќи се од модата и спонзорствата.

  1. Вашата култура на работното место не ги отсликува вредностите на вашиот бренд

Она кои сте вие зад 4 ѕида е она што вие ќе бидете и за целиот свет. Манирите на брендот потекнуваат од јадрото на компаниската култура. Не можете да тврдите дека се залагате за обезбедување на исклучителна услуга за корисниците, доколку на своите вработени им компензирате плати врз основа на цели во продажбата на пример.

  1. Вашиот удел на пазарот се намалува

Доколку ги губите инвеститорите, а тоа не се случува со конкуренцијата која има сличен или полош перформанс на пазарот, можеби вашиот бренд е проблемот. Tesla е компанија која често е превисоко вреднувана од останатите. Можеби, а можеби и не. Традиционалните компании се соочуваат со проблеми при добивањето на инвестиции, иако имаат високи проценти на продажба, додека Tesla не се соочува со проблеми во овој дел. Разликата помеѓу едните и другите е тоа што Теsla се обидува да го промени начинот на транспорт, една е и уникатна во својата работа, а тоа го прави со одржливи ресурси и премиум искуство за потрошувачите.

Старата школа посочува дека вашиот бренд е вашиот визуелен идентитет или пак вашите маркетинг изјави. Но вашиот бренд е многу повеќе, тој е збир од искуствата на вашите потрошувачи, партнерите и вработените. Кога вие тие збирни искуства и импресии ќе ги подобрите, вашите потрошувачи постојано ќе се враќаат кај Вас.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.