WPP објави дека планира да ги спои агенциите Wunderman и Possible, така создавајќи група од 9,200 луѓе и 200 канцеларии. И покрај спојувањето Possible и понатаму ќе функционира како посебен бренд, но во иднина ќе работи како дел од Wunderman.
“Комбинирањетo на нашите длабоки и разноврсни споспобности е баш таа верзија на напредок кој ќе ни овозможи да понудиме успешни деловни резултати на нашите клиенти”, вели Shane Atchison, глобален CEO на компанијата Possible.
Глобалниот CEO на Wunderman се надоврза: “најмногу сум возбуден поради тоа што можеме заедно да го направиме за Microsoft кој е наш заеднички клеинт во Сител“.
Друг фокус ќе биде на користењето на технолошките партнерства кои двете агенции ги развивале и негували во текот на годините. Овие две агенции денеска имаат 2,600 технички стручњаци кои работата со компании како што се Amazon, Google, IBM и Salesforce помеѓу останатите.
Amazon во иднина ќе игра клучна централна улога за двете агенции. Possible претходно оваа година ја купи консултанската куќа Marketplace Ignition специјализирана за Amazon, која им помага на брендовите да го развиваат своето работење преку Амазон.