Драги маркетери,
Време е за најновата лекција во предметот “Социјални медиуми”. Овојпат, улогите ги имаат Jay Rooney, обичен граѓанин на САД, мобилните оператори AT&Т и Т-MobileUSA, а како special guest star e John Legere, главен извршен директор на Т-MobileUSA.
Jay се жали на Twitter за тоа дека АТ&Т му наплаќа за екстра за услуги поврзани со роамингот, додека кај T-MobileUSA во исто време не се наплаќа истото.
T-Mobile враќа по само 7 минути:
Се вклучува и AT&Т:
И битката започнува:
За да се вклучи и ГЕНЕРАЛНИОТ ИЗВРШЕН ДИРЕКТОР на T-MobileUSA лично и да издвои победа!
Да, генералниот директор има Бетмен маска/цртеж како свој аватар.
Целиот разговор и многу повеќе можете да го следите на овој линк.
Македонски компании, Вие сте на потег.
P.S. Нашите мобилни оператори имаат Twitter профили, да. Истите се претежно рекламно насочени, без поголема интеракција со своите следбеници (а, да истата не вклучува “Здраво, јави се во Контакт центарот за проверка на сметката”)