За време на вториот ден од јубилејното десетто издание на Weekend Media Festival во Ровињ, беа доделени наградите за најдобрите дигитални кампањи во девет SoMo Borac категории. Се работи за најзначајните дигитални награди во регионот после кои дознаваме какви трендови не’ очекуваат во светот на дигиталните награди следната годиниа.
Оваа година, за SoMo Borac беа пријавени рекордни 145 кампањи кои беа оценувани од страна на жири составено од 28 експерти за дигитален маркетинг од најдобрите агенции во регионот. Еве кои се победниците:
Категорија Digitalni Mix
- Grey Ljubljana, A1 Slovenija
- Eden na Eden marketing agency, Yesterday News – News parody show
- 404, BBDO Zagreb, Prom media Group, Hrvatski Telekom
Категорија SoMo App
- McCann Beograd, Muzej savremene umetnosti u Beogradu
- Grey Ljubljana, Triglav Insurance
- 404, SevenOfNine, HRT
Категорија SoMo Content
- Grey Ljubljana, A1 Slovenija
- McCann Beograd, Carlsberg Srbija
- Grey Ljubljana, A1 Slovenija
Категорија SoMo Social
- Pioniri Communications, Guarana (Knjaz Miloš)
- Luna TBWA, Pivovarna Laško Union
- Imago Ogilvy, Dalmacijavino Split
Категорија SoMo Tech
- Real grupa, Zagrebačka banka
- Communis, Heineken
- Bamboo Lab, VIPnet
Категорија CM на годината
- Marko Jovanović, Executive Group, McDonald’s Srbija
- Lucija Potočnik, Degordian, Zagrebačka pivovara
- Helena Kuhar, 404, Coca-Cola
Категорија SoMo Web
- Agencija Size, Agencija Size
- Infinum, Museum of Broken Relationships
- 404, Broj 42, Hrvatski Telekom
Категорија SoMoRitanac
- Grey Ljubljana, A1 Slovenija
- Imago Ogilvy, Jamnica
- Nordeus, Nordeus
Категорија Viralni Blockbuster
- Pristop, Atlantic Grupa
- McCann Beograd, Carlsberg Srbija
- Ivan Šarić, Siniša Mareković, Vedran Tomac, Batman i sinovi
“Конкуренцијата на овогодинешниот SoMo Borec беше особено силна и голема,“ изјави Ружица Врдолјак Личина од организацијата на SoMo Borac, додавајќи: “Имаше доста квалитетни кампањи. Во поголемиот дел од категориите одлучуваа нијанси. Овогодишните кампањи ги надминаа сите очекувања и покажаа како дигиталното сериозно расте и дека во 2018 година не‘ очекуваат уште повеќе возбудувања на овие канали.“
Победничките кампањи може да се погледнат на www.somoborac.com.