Оваа кампања користи апсурдни и прилично нелагодни ситуации за да ја промовира банката која сите сакаат да ја препорачаат
Бурсорама банка во Франција и нивната агенција Buzzman претставија нова платформа на брендот која ја репозиционира банката и и` дава нов слоган: „Бурсорама банка: банка која секој сака да ја препорача“.
Кампањата се појави како резултат на фактот дека речиси половина од клиентите на банката дошле по препорака на роднини и пријатели, а со цел да се поигра со идејата за препораката, агенцијата користи апсурдни и прилично нелагодни ситуации и го истражува поимот на просечното. Дали некогаш сте препорачале просечен реторан?/ Или просечен филм? Или просечна банка? Не, затоа што никој не препорачува нешто просечно.
Со цел да го промовира овај уникатен однос на доверба со своите клиенти, банката се одлучи за кампања која имагинарен свет во кој луѓето препорачуваат просечниработи на своите блиски луѓе.