• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, July 3, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Медиската стратегија на Deutsche Telekom отсега ќе се прави in-house

17/11/2017
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Еден од најголемите огласувачи во Европа ќе ја превземе целосната контрола врз својата медиска стратегија и нема веќе да користи само една голема медиска агенција за сите свои потреби. Наместо тоа, Deutsche Telekom планира да ангажира неколку агенции кои ќе раководат со специјализирани области.

Од Deutsche Telekom соопштија дека се одлучиле за оваа радикална промена затоа што веруваат дека “треба да ја имаат водечката улога” во подобрувањето на нивната медиска стратегија и транспарентност, како и да си ја обезбедат иднината во покомплексниот дигитален свет.

“Ако сакате промени, вие мора да ги водите тие промени,” изјави Кристијан Хан, потпретседател за маркетинг комуникација, стратегија и медиа на Deutsche Telekom, објаснувајќи ја одлуката на компанијата да ги ограничи одговорностите на агенциите и да ја превземе целосната контрола врз медиумската стратегија.

р е к л а м а

Компанијата соопшти дека создала “иновативен и прогресивен медиа оперативен модел,” така што го подели својот 650 милиони евра пан-европски буџет во пет различни категории: медиска стратегија и управување; планирање на кампањи и медиски закуп; програматик операции; пребарување и афилиејт; и медиска аналитика.

Агенцијата Group M на WPP е првиот победник во овој процес, која беше избрана да раководи со планирањето на кампањи и медиумски закуп во 11 од 13 пазари на кои е активен Deutsche Telekom. Group M и досега веќе имаше “надлежности“ во повеќето од овие територии.

Сепак, севкупната улога на Group M ќе биде полимитирана од претходно, затоа што сега Deutsche Telekom планира да назначи други агенции за другите категории како што се програматик операциите, во кои е вклучено и закупувањето на Google и Facebook. Се претпоставува дека Mindshare ќе ја замени MediaCom на најголемиот пазар на телекомуникациската компанија – Германија.

Хан изјави дека поделбата на различни категории и употребата на специјалисти е многу разумна, бидејќи медиумскиот еко-систем е многу покомплексен, иако би било многу поедноставно да се додели сѐ, на само една агенција. “Има нови играчи. Бизнисот се менува,” додава тој, осврнувајќи се врз агенцискиот диверзитет.

Жерард Лоув, кој го води проект тимот на Deutsche Telekom за медиумскиот бизнис изјави: “Сакаме да бидеме во можност да го менаџираме бизнисот во помали делови. Сметаме дека така е полесно да се добие транспаренен увид во протокот на пари.”

Назначувањето на агенции за другите категории, освен медиската стратегија која ќе биде раководена интерно од самата компанија, се очекува да биде одлучено пред објавувањето на компаниската ревизија во Јануари. Кога Deutsche Telekom започна со работа на компаниската ревизија, најавија дека ќе биде назначена друга компанијата која ќе советува за медиумската стратегија, но наскоро беше одлучено дека таа е премногу важна за да биде аутсорсирана.

“Мора да имаме повеќе знаење и компетентност за да можеме да го контролираме бизнисот,“ истакна Хан, додавајќи дека сепак тоа не мора да значи дека компанијата ќе вработува нови луѓе, бидејќи таа веќе има свои сопствени медиа експерти. Лоув додаде: “Она што се обидуваме е сами да ги водиме промените. Сакаме да имаме повеќе транспарентност и флексибилност и повеќе контрола врз еко-системот.“

Како дел од промените, Deutsche Telekom го менува и начинот на кој ќе им плаќа на агенциите, движејќи се кон еден силен FTE модел базиран врз платите на вработените на полно работно време, наместо да има агенција која ќе троши, на начин според кој ќе има најмногу заработка сама за себе, истакна Лоув.

Хан и Лоув признаа дека новиот систем ќе бара поголема соработка помеѓу агенциите и поголема координација од Deutsche Telekom. Компанијата оддржа неколку работилници со потенцијални агенции кои, според Лоув, биле “возбудени, но помалку и уплашени” за новиот оперативен модел. Лоув изјави дека е претпазлив во сугерирањето дека другите брендови може да го копираат моделот на Deutsche Telekom. Прашан каков совет има за традиционалните медиа агенции, тој изјави: “Бидете пофлексибилни.”

Иако растот на дигиталните медиуми и промената на потрошувачкото однесување ја предизвикаа ревизијата на Deutsche Telekom, компанијата сепак примарно ги вреднува тадиционалните медиуми.

“Зголемената дигитализација во бизнисот не значи дека автоматски ние ќе трошиме повеќе пари на дигитални медиуми,” изјави Хан, подвлекувајќи дека телевизијата останува најзначајниот медиумски канал на компанијата во сите пазари. Лоув додаде дека компанијата направи широко преиспитување на вредноста на дигиталниот маркетинг, опишувајќи промена од “многу еуфорична фаза” кон “потрезна реалистична фаза.”

Deutsche Telekom не го открива точниот износ на своите годишни медиски инвестиции, но се претпоставува дека тие изнесуваат околу 2 милијарди евра во период од три години.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.