• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Надворешното рекламирање – активатор за онлајн активности

21/11/2017
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Без оглед на тоа какви маркетинг стратегии применуваат фирмите, рекламирањето останува еден од најважните аспекти на бизнисот.

Еволуцијата на рекламирањето т.е. развојот на дигиталната ера ја услови поделбата на самите медиуми на рекламирање на офлајн и онлајн

Во 2017 год. дигиталното рекламирање е сигурно примарно кога станува збор за тоа каде треба да се започне со инвестирање на буџетот за промоција и рекламирање. Просечниот возрасен човек троши околу еден час дневно сурфајќи на интернет. Исто така, троши речиси исто толку време на својот мобилен телефон. Според истражувањата, најголемиот дел од таргетираната група на рекламата, преку сите медиуми на рекламирање, и офлајн и онлајн, сигурно ја виделе онлајн.

р е к л а м а

Од друга страна, луѓето се уште трошат 70% од своето време на отворено, и медиумите за надворешно рекламирање нудат можности за ефикасна маркетинг кампања.

Според Ad Age, надворешното рекламирање е единствената форма на традиционалните медиуми која бележи зголемување во однос на продажбата. Во 2015 година, надворешното рекламирање имаше зголемена продажба од 7 милијарди до 7.3 милијарди долари. Приходите од надворешното рекламирање врз основа на бројките објавени од Асоцијацијата за надворешна реклама на Америка ( ОААА – Outdoor Advertising Association of America) се зголемиле за 0,3 проценти во првиот квартал од 2017 година во споредба со претходната година и изнесува 1,64 милијарди долари. Зголемувањето на приходите го означува 7-годишниот последователен раст на овој медиум.

Во првиот квартал оваа година, 21 од 100-те најголеми компании, во делот на надворешното рекламирање повеќе од двојно го зголемиле трошењето во споредба со Q1 2016 година, вклучувајќи ги: 24 Hour Fitness Center, Amazon, American Express, Arconic Service, AT&T, Atlantic, Barclays, CBS, Charter Communications, Coca-Cola, Deloitte & Touche Consulting, Dove, Ebay, Facebook, Google, MailChimp, Nintendo, Progressive, Slack, Sony Pictures и Tresemme.

Стивен Фреитас, главен маркетинг директор на ОААА со неговата изјава “Неодамнешната студија за активирање на интернет на Нилсен ја демонстрираше супериорната способност на надворешното рекламирање да активира онлајн активност во споредба со другите присутни медиумски канали“ ја навестува дополнителната улога на медиумите за надворешно рекламирање.

Според истражувањето на Нилсен (ЛИНК: OOH Online Activation Survey) спроведено од 20-30 Март 2017 година, пребарувањето на Facebook, Twitter и Instagram поттикнато од медиум за надворешно рекламирање зазема 26% од вкупното медиа рекламирање, а во него биле вложени само 7% од вкупните трошоци за рекламен микс вклучувајќи ги и ТВ, радиото и печатените медиуми.

Истото истражување ја потенцира новата улога, покрај добро познатите придобивки на медиумите за надворешно рекламирање (постојаното присуство 24/7 кое не може да се исклучи со клик, генерирање на континуирана видливост, изложеност и доставување на рекламната порака до целната група), како „активатор“ за пребарување на некој производ или услуга онлајн  – активира пребарување на интернет поттикнато од реклама може да вклучи посета на страници, мислења на Фејсбук или мислења на Твитер.

Рекламата за надворешно рекламирање “активира“, т.е. испорачува поголема онлајн активност по реклама во однос на парите потрошени за неа, споредено со ТВ, радиото и печатените медиуми.

Многу зависи од потребите на самиот бизнис, но надворешното рекламирањето сè уште е ефективно кај оние кои бараат долгорочна застапеност на брендот и насочени резултати (т.е. агресивни кампањи за производи или услуги).

Рекламните панели како медиум за надворешно рекламирање во град како Скопје, на одредени позиции со голема фреквентност постигнуваат видливост кај повеќе 100.000 луѓе дневно. Потезите со панели се најефективната алатка, поради ефектот на повторување на рекламната порака кој директно влијае врз перцепцијата на потрошувачите.

Рекламирањето со потези со панели е одржлива алатка за освојување и конвертирање на нови клиенти. Нуди ефективно рекламирање, долгорочна застапеност на брендот и насочени резултати (т.е. агресивни кампањи за производи или услуги, свесност за брендот). Тоа е особено корисно кога е во комбинација со онлајн-маркетинг за да се изгради моќен далекусежен маркетинг пристап.

Автор: Александра Дограмаџиева

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.