• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

#ВолшебникотодОз

09/12/2013
in Во фокусот, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Ова е извадок од колумната на Ethan Kuperberg, која што во целост можете да ја најдете на следниот линк во online изданието на The New Yorker. 

Најпосле, Дороти и нејзините пријатели зачекорија кон гласот на Големиот Оз. Но Тото, се сопна на завесата во аголот на собата и истата падна при што го откри Оз. Не само Оз, таму стоеше стар ќелав маж со збрчкана фаца.

Дрвосечачот, со дигната секира се стрча кон човекот и го прашa – “Кој си ти?”. Човекот збунето одговори – “Јас сум Великиот и Страшниот Оз!” Нашите пријатели се погледнаа меѓу себе во чудење и неверување. “Јас мислев дека Оз е ГОЛЕМИОТ волшебник”, рече Дороти.

р е к л а м а

“И јас мислев така”, рече Плашилото.

“Како го направи тоа?”, праша Лавот.

“Како ТИ си Оз, Великиот и Страшниот?”, праша Дрвосечачот.

“Два збора – рече старецот – лично брендирање!”

Дороти го погледна Дрвосечачот со чудење. Најпосле, го праша човекот тивко – “Тогаш, ти не си Великиот волшебник, така?”

Човекот се насмевна – “Јас СУМ Великиот Оз…добриот брендинг те прави твојата целна публика да те идентификува како ЕДИНСТВЕНИОТ избор, не само најдобриот. Поминав години истражувајќи и развивајќи го моето автентично и единствено брендирање како Волшебникот.”

Дороти, по подолга пауза на глас кажа – “Мислам дека си многу лош човек!”

Оз на тоа само одговори – “Моментално сум прв на листата trending, па и не е баш важно што ти всушност мислиш!”

OZ

 

—

Останатиот дел од текстот можете да го прочитате на веќе дадениот линк. Што е најбитно во целиот овој муабет? Личниот бренд, кој што ви е прикажан на најдобро осмислениот начин преку погорниот пример со Оз, е она за што многумина би требало да се погрижат. Впрочем, личниот бренд е многу покомплициран да се направи место корпоративниот, но тоа веќе го знаете.

Колку се користат дигиталните медиуми за да се направат брендовите денес? Поприлично многу. Во овој момент, и Twitter заедницата и Facebook заедницата си имаат свои личности чиј бренд е популарен. YouTube е уште поголем медиум кога станува збор за брендирање, видете што прави со моменталното лудило наречено X-Factor.

Силен бренд мора да понуди единствено и целосно повеќе – сетилно искуство. Не е доволно само визуелно да се претстави производот или услугата во рекламата. Покрај сетилата на вид, потребно е да се приклучат и ангажираат и останатите сетила.

Доколку не сте се брендирале досега, време е. За останатите кои што се на тој пат, работете на својот бренд.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.