• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Шест одлични примери за користење на дигитал во надворешното огласување

09/03/2018
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Дигиталните маркетри сакаат да се фалат со програматско, мобилно и огласување на социјалните мрежи. И за тоа имаат добра причина. Се очекува дека дигиталното огласување во САД само во оваа година ќе изнесува 83 милијарди долари.

Но, во САД во игра се и 29 милиони долари за амбиентално огласување,  тоа е индустрија која е зрела за дигитални иновации, а тоа и се случува, па статичните плакати покрај патиштата стануваат се повеќе дигитални. Од привлекување на податоци во реално време до персонализација на креативата на огласите, огласувачите, пронајдоа интересни начини за користење на дигитал во своето надворешно огласување оваа година.

Еве неколку начини на кои маркетерите експериментирале со своите амбиентални огласи во 2017 година:

р е к л а м а
  1. Piccadilly Circle

L’Oreal, Coca-Cola, Hyundai и Samsung се меѓу првите огласувачи на новиот голем и сјаен билборд на лондонскиот Пикадили Циркус кој се придружува на трендот на дигиталните паноа кој ги препознава минувачите и возилата, а потоа сервира реклами наменети токму за нив.

Дигиталниот LED дисплеј, во величина од околу 240 метри квадратни, е делив на шест посебни  делови за реклами и има приказ од 11 милиони пиксели, што го прави најголем од овај вид во Европа. Вградените камери ќе ги анализира возилата кои се приближуваат – по бренд, модел и боја – а потоа ќе сервираат однапред програмирани реклами наменети за лицата кои се наоѓаат во возилата.

Билбордот исто така, има способност да ги одреди „полот, возрасната група, па дури и емоциите“ на минувачите, и ќе испорачува целни рекламни содржини, тврдат од компанијата Landsec која ќе управува со билбордот.

  1. Kiehl

Студентите сакаат бесплатни работи, а Kiehl оваа година се обиде да го искористи тоа.

За таа цел, овај бренд на производи за нега на кожа, направи соработка со Vengo Lab, мрежа на автоматски уреди, за да се рекламира на нивните 1400 екрани поставени на автоматите во факултетските кампуси. Kiehl на корисниците им поклонувал производи во замена за нивниот е-маил.

  1. McDonald’s

Ланецот за брза храна McDonald’s и агенцијата Leo Burnett поставија дигитални билборди на патиштата во Велика Британија кои ги рекламираат Биг Мек бургерите кога нема гужва во сообраќајот, но кога ќе почне гужвата и сообраќајот е густ, креативата се менува и пораката гласи: “Заглавивте во сообраќајот? Светлината е на крајот од тунелот.”

Дигиталните билборди користат комбинација на онлајн и физички податоци во реално време за да ги одредат условите во сообраќајот и според нив, соодветно ја менуваат својата порака.

  1. Metropolitan Transportation Authority

Жителите на Њујорк имаа прилика да искусат многу интерактивни возења во подземната железница. Подземната железница во Њујорк во соработка со компанијата Outfront Media, ги замени статичните принт огласи со памерни дигитални екрани, кои прикажувале реклами и видео записи.

  1. Philadelphia Eagles и San Francisco Giants

Мобилното огласување можеби доминира на социјалните медиуми, но спортските тимови како што се Philadelphia Eagles, San Francisco Giants и Seattle Sounders ги пренесоа Инстаграм постовите на некои многу поголеми екрани.

Овие клубови во соработка со компанијата Tagboard ги пренесоа содржините на корисниците од Инстаграм на огромните билборди и ги прикажаа во салите за време на спортските натпревари. Прикажувањето на содржините од социјалната мрежа на големите екрани го зголемил бројот на месечни следбеници за 20%.

  1. Mazda

На меѓународниот саем за автомобили во Торонто, Mazda постави посебни билборди со видео записи од 15 секунди, кои ги претставувале нивните нови MX-5 RF модели.

Софтверот приклучен на билбордот следел колку пати потрошувачите ќе ја кренат главата за да ја погледнат рекламата. Во рок од два дена, рекламата изброи 15 000 „кревања на главите“, на своевиден начин докажувајќи дека нивниот автомобил ги „свртува погледите“.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.