• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Тутунска направа наидува на препрека при преиспитување на опасности за заболувања од страна на експерти

02/02/2018
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Philip Morris International Inc. не успеа да ги убеди здравствените експерти дека производот што загрева тутун го намалува ризикот од болести поврзани со пушењето.

Како што пренесува New York Times,  советодавниот комитет на Агенцијата за храна и лекови на САД (FDA) со 8 гласови за, еден воздржан и ниту еден против во четвртокот (25.01.2018) заклучи дека Филип Морис не успеал да покаже дека неговиот iQOS уред, кој го загрева тутунот на пониска температура од горењето на цигарите, го намалува ризикот од заболувања поврзани со тутунот за пушачи кои прават комплетна промена.

р е к л а м а

Со гласање во однос 5-4, комитетот исто така утврди дека Филип Морис не покажа дека iQos ја намалува штетата во споредба со пушењето традиционални цигари. Од друга страна, членовите со 8-1 гласови изјавија дека е демонстрирано дека iQos ја намалува изложеноста на корисниците на штетни хемикалии. Гласањето беше кулминација на дводневниот состанок во седиштето на Агенцијата во Силвер Спринг во државата Мериленд.

Производителите на тутун се соочуваат со долгорочен пад во пушењето и притисок од страна на комесарот на FDA, Скот Готлиб, да создадат цигари кои ќе ја намалат зависноста. Филип Морис, кој продава Марлборо и други брендови надвор од САД, потроши повеќе од 3 милијарди долари за развој на портфолио на производи за кои се вели дека се помалку штетни од цигарите. IQos е главен производ во таа стратегија.

По гласањето на комитетот, акциите на Филип Морис се намалиле за 6,9 отсто, пред да затворат со 2,8 отсто на 107,49 долари. Акциите на Altria Group Inc., која има договор за лиценцирање на iQos во САД, накратко паднаа за 5,5 отсто и завршија со 2,3 проценти на 69,91 долари.

“Ние сме убедени во нашата способност да одговориме на валидните прашања покренати од комисијата на FDA, бидејќи процесот на ревизија за нашата апликација продолжува“, изјави портпаролот на Филип Морис Кори Гери во е-маил изјава.

Нема доволно податоци

Панелот беше во голема мера неубеден дека Филип Морис презентирал доволно податоци, особено кај луѓето, наспроти истражувањата на глувци, кои би докажале дека намалувањето на изложеноста на штетни хемикалии од iQos ќе го намали ризикот на пушачите да развијат болести кои се поврзани со употребата на тутун, како што е ракот.

“Не гледам голем број студии на оваа тема“, изјави пред гласањето Мајкл Вајцман, член на советодавниот панел и професор на Одделот за педијатрија на Медицинскиот факултет во Њујорк. “Не се чувствувам комотно при донесувањето на една таква одлука. Она што го имаме видено се сведува на „сугерира“ и „имплицира“. Но, не можам под заклетва да кажам дека она што го видовме јасно покажува. “

FDA ќе ги разгледа препораките на комисијата, размислувајќи дали на Филип Морис да му го одобри барањето iQos да го означува како “тутунски производ со модифициран ризик”, што би значело дека ќе има корист за здравјето на населението во целина. Означувањето на Филип Морис би му овозможило да го продава iQos на пазарот како помалку ризичен производ од цигарите, а со тоа би станал прва таква етикета доделена од FDA. Агенцијата не е обврзана со мислењето на советодавниот панел.

IQos вклучува електронски грејач и загревано стапче кое наликува на кратка цигара. Корисниците го вметнуваат стапчето во грејачот кој загрева до речиси 600 степени целзиусови. Инаку, цигарите горат на повеќе од 1.000 степени целзиусови. Според Филип Морис, колку е повисоко нивото на топлина, толку повеќе се штетни хемикалиите на кои се изложени корисниците.

Членовите на FDA го покренаа прашањето за iQos во извештајот подготвен за состанокот, истакнувајќи дека целосната студија на Филип Морис за потенцијалниот ризик за предизвикување рак на уредот нема да биде готов до крајот на оваа година. Иако iQos ја намалува изложеноста на некои штетни хемикалии во споредба со пушењето, според извештајот на членовите на FDA, корисниците сепак може да развијат одредени предканцерозни лезии, слични на оние што можат да бидат предизвикани од традиционалните цигари.

Алтрија ќе го продава iQos во САД според договор за лиценцирање ако FDA тоа го дозволи, откако таа ќе се изјасни за посебната апликација на Филип Морис, различна од сегашната во која компанијата тврди дека производот е помалку ризичен од пушењето. Се очекува FDA да решава за посебната апликација за продажба на уредот на почетокот на годинава, но нема временска рамка за донесување одлука за релативниот ризик од iQos.

Филип Морис проценува дека ако биде одобрен за продажба, од вкупно 40 милиони пушачи во САД, 6 милиони ќе се префрлат на iQos, изјави за време на состанокот Антонио Рамаѕотти, потпретседател за следење и истражување на однесувањето на луѓето во Филип Морис.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.