• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Приходите на Гугл од огласување пораснаа за 22% на годишно ниво

08/02/2018
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Alphabet оствари приходи од 32,3 милијарди долари во последниот квартал од минатата година, 24% повеќе од претходната година, а драстично се зголеми и профитот на матичната компанија на Гугл, ако се одземат еднократните даночни трошоци

Според бизнис извештајот објавен пред една недела, чистата добивка на Alphabet, матичната куќа на Гугл, достигнала 6,8 милијарди долари во претходниот квартал, што е зголемување за 28% од претходната година.

р е к л а м а

Но, кога ќе се вклучат еднократните даночни трошоци од 9,9 милијарди долари, поврзани со неодамна воведената даночна реформа во САД, компанијата работела со загуба од околу 3 милијарди долари.

По објавувањето на резултатите, цената на акциите на Alphabet во продолженото тргување по затворањето на Волстрит, падна за речиси 3%, што според аналитичарите, е резултат на силниот раст на трошоците на компанијата.

Имено, овие трошоци се зголемија за 27% на годишно ниво, побрзо од растот на приходите во изминатиот квартал.

Сите други резултати на компанијата се одлични, велат аналитичарите. Така, приходите на Гугл од огласување, кои изнесуваат околу 85% од вкупните приходи на овој технолошки гигант, се зголемија за 22% на годишно ниво, на 27,3 милијарди долари.

Притоа, бројот на реклами или платени “кликови”, скокна за 43% во однос на истиот период претходната година, повеќе одколку што аналитичарите очекуваа. Трошоците по клик се намалени за 14% на годишно ниво.

Резултатите покажуваат дека Alphabet добро се справува со жестоката конкуренција од Фејсбук на пазарот на мобилното и видео огласување, кое расте забрзано, бидејќи огласувачите се подготвени добро да платат и за неколку секунди внимание од целната публика.

Според аналитичката компанија eMarketer, Гугл и Фејсбук заедно сочинуваат речиси 60% од глобалниот пазар за мобилно и видео огласување. Голем дел од овие приходи на Гугл се резултат на популарноста на Јутјуб.

Освен самиот Google, кој вклучува интернет пребарувач и YouTube, и останатите оперативни делови од Alphabet, во кои компанијата многу инвестира, како што се хардвер и “cloud” услугите, бележат подобрувања.

Благодарение на ова, во текот на 2017 година, приходите на Alphabet пораснаа за 23% на 110,9 милијарди долари.

Но, нето добивката на компанијата падна за 35%, на 12,6 милијарди долари, како резултат на еднократните даночни трошоци, но и казната од 2,7 милијарди евра која ја одреди Европската комисија поради злоупотребата на доминантната позиција на пазарот на пребарувачи.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.