Рекламирањето на социјалните медиуми не покажува знаци на успорување и покрај скандалот со податоците на Фејсбук
Една четвртина од вкупните трошоци за дигитално рекламирање во Велика Британија (3,3 милијарди долари) во 2018 година ќе одат на социјални медиуми, се вели во најновиот извештај на eMarketer, кој предвидува дека вкупните инвестиции во рекламирањето на овој медиум до 2020 година ќе ги престигнат оние во телевизијата.
Овие бројки се случуваат во време кога потрошувачите и огласувачите поеднакво вршат притисок врз најголемата социјална мрежа Фејсбук поради скандалот со аналитичката компанија Кембриџ Аналитика која неовластено дојде до податоците на 50 милиони корисници на Фејсбук и ги искористи за политички кампањи.
И покрај фактот дека некои огласувачи ги замрзнуваат нивните трошоци на Фејсбук, како што се Mozilla и Sonos и иницијативата #DeleteFacebook која ги повикува корисниците да го исклучите нивните FB профили по овој скандал, eMarketer предвидува дека тоа ќе нема големо влијание врз рекламирањето на социјалните мрежи во Велика Британија , што според нив ќе се зголеми за 24% во 2018 година.
Во моментов, уделот на социјалните медиуми во британска потрошувачка на огласи ги надмина сите традиционалните формати, со исклучок на телевизијата. Сепак, од 2020 година, eMarketer предвидува дека овој канал ќе ја надмине и телевизијате, и дека на рекламите на социјалните мрежи ќе опаднат 29,7% од вкупната потрошувачка во Велика Британија, додека за линеарната ТВ тој процент ќе изнесува 17.8%.