• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

NEM 2018: Огласувањето никогаш не било попредизвикувачко!

19/04/2018
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Рекламирањето е достапно насекаде околу нас: на натпреварите,  напуштените објекти, превозните средства, тоалетите во рестораните, автопатите, па така и на телевизија. Дали навистина постои ситуација што може да се нарече – премногу рекламирање? Ќе дознаеме од врвните професионалци, говорници на панелот на New Europe Market 2018 во Дубровник, кој ќе допре до приходите, публиката, содржините и новите алатки во огласувањето.

 

Секој сака да види интересна реклама, да слушне зарезен џингл или да повторува реченица од реклама што му се допаѓа. Од друга страна, сите сме биле во ситуација да се кажеме: “Ако ја видам оваа реклама уште еднаш …” Да се заработи од огласување, а да не се изгуби наклонетоста на публиката, а со тоа да се задржи огласувањето на нивото на кое нема да иритира – е предизвик за експертите.

р е к л а м а

Филозофијата на огласувањето треба да го ангажира купувачот, не само да го купи производот, туку и да предизвика емоционална реакција кај купувачот. Традиционалното рекламирање е сè уште актуелно (особено на нашите простори), но потребата за содржина која не е грубо фокусирана на продажбата се зголемува се повеќе. Овде доаѓаме до прашање – дали native огласувањето е подобро и попрофитабилно од класичното?

За сите овие интересни прашања од свој аспект, ќе одговорат говорниците на панелот “Огласување – кога е премногу“, модериран од страна на Kaltrine Bylykbashi, уредник на Television Business International, со која на панелот ќе зборуваат и Alida Žorž Miketek, директор на AGB Nielsen Audience Measurement Хрватска, Dirk Gerkens, извршниот директор на TV2 Media Group и Срѓан Шапер, основач на I&F McCann група, кој истакна:

“Нашето време е предизвик и за огласувачите и за брендовите и за агенциите, бидејќи мораме да најдеме начин како да додјеме до потрошувачите со порака која ќе биде релевантна за нив. Потрошувачите денес се затрупани со бучава од разни пораки, често е тешко да се препознаат оние вистинските. Најдобар начин да се стават потрошувачите и публиката на страната на брендот е да се направат персонализираните реклами корисни и забавни, според мое мислење и пред сè, паметни. Ова е уште поизразено ако знаеме дека просечното внимание на денешниот потрошувач трае само 6 до 8 секунди. Затоа, пораката треба да биде јасна, искрена, насочена … затоа што само пораките кои траат “ја прават разликата” … во суштина ова море од содржини ќе доведе до потрага по големи идеи кои долго траат. Креативноста ќе биде на добивка “, смета Шапер.

Свет без маркетинг?

Гај Бисон, директор за истражување од компанија Ampere Analysis, чија специјалност е глобалната ТВ-индустрија и кој има повеќе од 20 години искуство како водечки аналитичар, се осврна на давателите на SVOD услуги на кои нема рекламирање:

“Постои голем ризик за создавање база на гледачи без толеранција за огласување. Ова е особено специфично кај најмладите демографски групи чие искуство на гледање често се фокусира на SVOD услугите. Просечен SVOD дом веќе дневно гледа околу два часа содржина, додавајќи ја дополнителната закана на замена за комерцијални емитери. Повторното ангажирање на оваа публика ќе биде клучно поле за игра, за играчите кои се потпираат на реклами во следната деценија.”

Клучен настан за вмрежување

Годинешното издание на NEM од 11 јуни до 14 јуни е шесто по ред и вистинска можност за Вашата нова бизнис приказна. Инспирирајте се со панелите, светски познатите говорници на медиумската индустрија, проекциите и продуктивното дружење со луѓе со слични интереси.

“NEM стана клучен настан за операторите во регионот (а тоа го велат и нашите клиенти), нудејќи неверојатни можности за вмрежување, зближувајќи ги сопствениците на содржината и инфраструктурните играчи … И сето тоа во средина која едноставно го одзема здивот”, заклучи Бисон.

На официјалната страница на NEM www.neweumarket.com осигурајте ја Вашата акредитација и сместување, за да ги поврзете бизнисот и задоволството.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.