• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

5 видови на однесување на ПР луѓето кои ги уништуваат односите со медиумите

27/04/2018
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Текст на Џејн Табачник – ПР професионалец, писател и издавач на книги.

Приемното сандаче за пораки и телефонот се дел од алатките на секој новинар.

Иако дел од нивната работа е да бидат отворени кон “непобарани питчови”, новинарите ја повлекуваат линијата кон некои тактики кои тие нема да ги толерираат. Направете една од нив само еднаш и можеби засекогаш да бидете ставени на „црната листа“.

И покрај тоа што ПР професионалците треба да го знаат ова уште пред да се наречат ПР професионалци, вреди да се повторат некои основни правила за успешно питчување. Лошото однесување, како и лошите питчови, може да доаѓаат од индивидуалци, ПР професионалци, корпоративен персонал, инфлуенсери или блогери. Немојте да бидете таа личност.

р е к л а м а

Еве пет работи кои може да ви ги уништат односите со новинарите:

  1. Лажење

Никогаш немојте да лажете некој новинар. Тие се паметни, истренирани прфесионалци кои ќе ја откријат вистината. Секој од овие видови на однесување ќе ве претстави како недоверливи пред искусните новинари:

  • Чисти лаги
  • Изоставувањето на клучни детали
  • Задржување на информации
  • Сокривање на недостатоците на приказната, производот или темата (за кои сте свесни)

Новинарите никогаш не сакаат да бидат заслепени или посрамени кога ќе се појави на виделина некоја информација „за која требало да знаат“ откако ќе достават некој прилог до уредникот, или уште полошо, откако ќе биде публикуван.

Вашите иницијални питчови треба да бидат кратки, но откако новинарот ќе изрази интерес за приказната, време е да откриете се’ што знаете, или ќе ризикувате да бидете „банирани“.

  1. Нудење на мито

Немојте да нудите компензација од било каков вид за да биде објавен прилог за вас, вклучувајќи пари, подароци или понуди за размена. Понудата да го споделите прилогот со вашата армија на следбеници на социјалните медиуми како поттик медиумите да пишуваат за вашиот производ или клиент е исто така табу. Подароци од каков било вид, вклучително и сите форми на компензација, одат против етичкиот кодекс на новинарството и ќе ви биде покажан излезот уште пред да трепнете.

Наместо тоа, питчувајте подобра приказна за која тие ќе сакаат да пишуваат. Бидете сигурни дека се вклопува со темите кои ги обработуваат.

  1. Питчување на иста приказна

Мнозинството од новинарите сакаат или инсистират на ексклузивитет за некоја сторија. Ако питчувате повеќе од еден медиум со некоја приказна од ист агол, тоа треба да им го кажете на новнарите од старт.

Немојте да питчувате иста приказна која претходно била обработена од сличен медиум и во никој случај немојте да криете доколку претходно била некаде објавена. Новинарите сакаат да бидат први кога објавуваат некоја оригинална приказна. Никој не сака да биде обележан како „копирач“.

Наместо тоа, најдете некој нов агол или надградете ја вашата приказна на начин на кој претходно не била покриена. Понудете им на новинарите ексклузивитет за одреден период и ќе имато многу поголеми шанси за успех.

  1. Барања со ултиматум

Не постои ситуација во која е соодветно да искажувате цврсти барања или ултиматуми до новинарите. Ова вклучува специфично просторно поставување, инсистирање за вклучување на некоја фотографија или линк и слични побарувања.

Дали некој новинар или медиум ќе одлучи да објави или не некој прилог е исклучиво нивна одлука.Тие не работат за вас.

Спецификите за тоа што ќе одлучат да вклучат во веста е само до нив. Прашување “со убаво”, молење или постојано прогонување – сите можат да ве попречат да работите повторни со нив.

  1. Доцнење или промашување на крајни рокови

Новинарите работат со рокови, па вие како релевантен извор треба да се стремите да ги исполните побараните рокови за доставување на информации, изјави или фотографии кои сте ги ветиле.

Најлошото нешто што може да направите е да оставите новинар да чека за некој прилог или да пропуштите некој рок за кој сте се договориле претходно. Невраќањето на повици во брз временски интервал може да предизвика тие да не исполнат некој краен рок, што може да се одрази катастрофално врз нивната работа, давајќи им добра причина да ги прекинат односите со вас.

Се случуваат работи во животот. Можеби не можете да ги соберете сите податоци кои ги бараат од вас или не можете да добиете дозвола за користење на фотографија која тие сакаат да ја искористат. Информирајте ги новинарите навремено за да можат да најдат алтернативен извор или повлечете ја сторијата со доволно време за да можат го пополнат испразнетиот простор во нивната публикација.

Размислувајте како можете да им ја олесните работата на новинарите. Преку нудењето на одлични прилози и со следењето на овие едноставни насоки, нема да има потреба да се грижите дали ќе бидете „банирани“. Можеби и тие ќе почнат да ве бараат кога им е потребна интересна приказна.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.