• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, May 14, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Приходите на Фејсбук од огласување пораснаа за околу 50%

03/05/2018
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Фејсбук во изминатиот квартал оствари приход од речиси 12 милијарди долари, 49% повеќе отколку пред една година, а како што се зголеми и добивката на најголемата социјална мрежа во светот, се чини дека скандалот со неовластено користење на податоците на корисниците, засега не предизвика штета

Според извештајот објавен минатата недела, нето-добивката на Фејсбук во првиот квартал од оваа година достигна 4,99 милијарди долари, што е 63% повеќе од пред една година.

р е к л а м а

Притоа приходите од рекламирањето, најголемиот извор на приходи на компанијата, се зголемија за 50% на 11,7 милијарди долари.

Огласувачите веќе долго време ги пренасочуваат парите од телевизиското огласување во огласување на веб и мобилни платформи, а Фејсбук е една од компаниите која од тоа има корист најмногу, иако на мобилниот видео пазар се соочува со жестока конкуренција од Snapchat и YouTube, кои исто така, секојдневно привлекуваат милиони посетители.

Аналитичарите на компанијата eMarketer проценуваат дека оваа година приходите на Фејсбук од дигитално огласување достигнаа удел од 18% од вкупните глобални приходи од овој вид на рекламирање, додека Гугл може да се пофали со 31%.

Според податоците од извештајот, Фејсбук на крајот на изминатиот квартал имал 2,2 милијарди активни месечни корисници низ целиот свет, а на оваа социјална мрежа секој ден пристапувале 1,45 милијарди луѓе, 13% повеќе од претходната година.

Според резултатите од работењето, скандалот што изби откако неодамна компанијата за обработка на податоци Кембриџ Аналитика откри дека користела податоци од околу 87 милиони корисници на Фејсбук без нивна согласност и ги користела во политички кампањи, засега се чини дека не влијаеше на работењето на компанијата, без оглед на бројните повици за напуштање на оваа мрежа и построгата регулација.

“Сите постојано зборуваат за тоа како ситуацијата е лоша за Фејсбук, но за мене овој извештај е многу позитивен и верувам дека компанијата ќе ги надмине овие проблеми”, вели Даниел Морган, од компанијата Synovus Trust Company.

Поради неовластено користење на податоците на корисниците, но исто така и поради претходниот скандал со лажните реклами на Фејсбук платени од Русија, која се обиде да влијае на претседателските избори во САД, Фејсбук вработи нови борци против лажните реклами и вести, а најави и други мерки за зголемување на безбедноста на оваа социјална мрежа.

Поради тоа, меѓу другото, во претходниот квартал трошоците на компанијата се зголемија за 39% на годишно ниво, при што бројот на вработени се зголеми за 48%, на 27.740.

“Свесни сме за нашата одговорност и инвестираме за да се осигураме дека нашите услуги се користат за добро. Но, исто така мораме да продолжиме да градиме нови алатки за да придонесеме во поврзување на луѓето, зајакнување на нашата заедница и единство во светот”, се вели во извештајот на Марк Цукерберг, извршниот директор кој го основа Фејсбук во 2004 година.

Бидејќи резултатите од извештајот се подобри отколку што се очекуваше, се зголеми цената на акциите на Фејсбук на 167 долари.

Но сепак, оваа цена е пониска во однос на 185 долари, колку што изнесуваше еден ден пред избивањето на скандалот со Кембриџ Аналитика, што значи дека во меѓувреме пазарната вредност Фејсбук падна за повеќе од 50 милијарди долари.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.