Cannes Lions, Меѓународниот фестивал на креативностa објави детали за фестивалот во 2018 година, кој ќе ги обедини програмите за учење и награди. Програмата на овогодинешниот фестивал ќе им понуди на публиката знаење и предвидливост, потребни за континуиран развој на комуникациската индустрија.
Новиот формат оваа година вклучува креативни дискусии кои ќе се осврнат на главните прашања со кои се соочува индустријата, вклучувајќи ги и “Кој ќе биде вашиот следен шеф?”. Учесниците на дебатата ќе бидат Nick Law (главен креативен директор на Publicis Group), Anatoly Roytman (извршен директор за Европа, Африка и Јужна Америка во Accenture Interactive), Emma Sharkey (креативен директор во Rothco) и Jamie Robinson (основач и главен креативен директор во Joan). Тие ќе ја испитаат и протолкуваат иднината на комуникациската индустрија и нејзините учесници.
Еден од новите формати оваа година е “Power Hours” на кој ќе учествуваат три предавачи поврзани со заедничка тема. Исто така, програмата “Forum“ ќе содржи иновативни формати во облик на игри, вклучувајќи и дебата предводена од Mark Earls (the “Herdmeister”), автор и лидер во современата когнитивна наука во огласувањето.
Фестивалот ќе биде отворен со клучното предавање од страна на David Droge (креативен директор и основач на Droga5) под наслов “Why the Hard is Easy and the Easy is Hard”.
Подетални информации можете да најдете на следниот линк.