• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, September 20, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Што треба да знаат маркетерите за персонализираниот маркетинг

08/05/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Експертите за маркетинг сега можат да усвојат целосно персонализиран пристап за пренесување на пораката, а во тоа можат да им помогнат и бихевиоралните науки. Единствена препрека за овој пристап се скандалите како онај поврзан со компанијата Кембриџ Аналитика, кои можат да го загрозат персонализираниот маркетинг, пред да биде тестиран до крај од страна на експертите.

Најважно е дека проценката за целата оваа област, не се донесува врз основа на поединечни скандали, па важно е да се разбере целиот процес, како од страна на оние кои планираат да ги усвојат таквите маркетинг стратегии, така и оние кои би можеле да станат целна публика. Покрај тоа што предизвика скандал, случајот со Кембриџ Аналитика го покрена и прашањето за ова рекламирање за кое до тој момент не се знаеше многу, а кое се базира на психолошките профили на корисниците, до кои се доаѓа врз основа на личните податоци, а кои се искористени за изнаоѓање начини за подобро пренесување на пораката.

р е к л а м а

Поточно, она што компанијата Кембриџ Аналитика го дозна за потенцијалните корисници и` овозможи да ја нијансира пораката што сака да ја пренесе, односно наместо пласирање на истата порака на широк спектар на клиенти, својата комуникација да ја прилагоди за поединци и да им се обрати во согласност со тоа како тие го гледаат светот. И тоа е причината зошто некои го сметаат персонализираното огласување за темна страна на маркетингот, но бихевиоралните експерти посочуваат дека постојат корисни начини за употреба на личните податоци на корисниците, се` додека се постапува во согласност со етиката. Ова важи и за персонализираниот маркетинг, бидејќи разумниот увид во личните податоци им овозможува на огласувачите подобро да се поврзат со корисниците, нудејќи им производи и услуги кои се во согласност со нивните потреби.

Американската психолошка асоцијација ја дефинира личноста како “индивидуални разлики во начинот на однесување, чувствање и расмислување“, а врз основа на кои поединецот го толкува светот и се прилагодува. Познавањето на овие аспекти на маркетинг специјалистите може да им овозможи да им ги понудат на поединците оние производи и услуги кои најдобро ќе ги задоволат нивните потреби, бидејќи ниту еден огласувач не сака да го презентира она што на корисниците не им е важно.

Податоците за корисниците се собираат одамна, преку добро познати прашалници, кои содржат неколку десетици до неколку стотици прашања, со што им се овозможува на огласувачите да стекнат општ увид во психолошките профили на корисниците. Сепак, овој тип на тестирање се повеќе се препознава како несигурен, бидејќи испитаниците различно одговараат на некои прашања кога знаат дека се работи за истражување. Поради тоа, пред пет години се појави дигиталната психометрија, која користи дигитални отпечатоци на корисниците, кои вклучуваат Фејсбук активности, твитови, историја на интернет прелистување, со цел, со потребната согласност од корисниците, да се утврди нивниот психолошки профил. На тој начин, во едно истражување спроведено во 2012 година, компјутерските алгоритми, врз основа на активностите на Фејсбук, можеа да направат подобра проценка за личноста на некој корисник отколку неговите колеги, пријатели или членови на семејството.

Иако оваа стратегија е сеуште на почетокот на својот развој, се повеќе постои тенденција на прилагодување на маркетинг стратегиите на проценките за личноста на корисниците, кои се добиени врз основа на нивните дигитални отпечатоци, а научните докази одат во прилог на тоа дека ефикасноста на маркетинг пораките може да да се зголеми со нивно прилагодување на психолошките профили на индивидуалните корисници. Единствениот проблем е што овие докази доаѓаат од лабораториски услови, а сеуште е непозната корисноста од примената на овој вид огласување во реалниот живот.

Маркетингот кој се заснова на личноста на корисниците е само еден аспект на новиот пристап кон разбирање на луѓето, а некои експерти предвидуваат дека некои “човечки ирационалности” наскоро би можеле да бидат декодирани, што ќе доведе до подобро толкување на она што ги подигнува поединците, а на луѓето останува да одлучат дали ќе ги употребат овие методи на разумен начин, кој би довел до позитивни резултати или за манипулација и експлоатација.

р е к л а м а

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Локални избори | Политичко рекламирање 2025
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Локални избори 2025 | Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.