• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Герд Леонард: Научната фантастика станува наша реалност

08/06/2018
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во следните 20 години, човештвото ќе се промени повеќе отколку што се промени во последните 300 години, а за да ја зачуваме иднината на човештвото, ние мора да вложиме во човекот подеднакво колку што вложувеме во технологијата.

 

Герд Леонард, еден од водечките светски футуролози кој става фокус на последните прогнози во областа на бизнисот, општеството, медиумите, технологијата и комуникациите, ќе биде говорник на конференцијата Future Tense, која ќе се одржи на 2 октомври во Загреб. Wall Street Journal го нарече Леонард како еден од водечките медиумски футуролози.

р е к л а м а

Герд истакнува дека човештвото ќе се промени во текот на следните 20 години повеќе отколку што се променило во изминатите 300 години. Признатиот футуролог вели дека моменталното клучно прашање за развојот на човештвото е како да се води и насочи развојот на науката и технологијата, со цел на крајот, да ја исполнат својата примарна функција, а тоа е да им служат на човештвото и неговиот напредок. Леонард за најголема промена во насока на човековиот развој ја смета појавата на вештачката интелигенција и промените во човечкиот геном и истакнува дека мораме поеднакво да вложуваме во човештвото колку што вложуваме и во технологијата.

Се наоѓаме на пресвртница на спојување на технологијата и човештвото

Герд Леонард тврди дека сме на пресвртница во многу области на науката и технологијата, развој за кој сведочиме дека е двојно побрз од било кога. Научната фантастика станува нашата реалност. Машините веќе може да ги прават работите кои некогаш биле можни само од човекот, но во иднина ќе можат и повеќе, како на пример, разбирање на јазикот, препознавање на сложени слики или користење на човечкото тело на многу флексибилен и прилагодлив начин. Токму за она што не` очекува во следните 10 години, кога станува збор за влијанието на технологијата врз човештвото, ќе зборува на конференцијата Future Tense во Загреб. Леонард смета дека во иднина ќе бидеме целосно зависни од машините во секој аспект на нашиот живот, предвидува “спојување” човекот и машината преку зголемена реалност (augmented reality), виртуелна реалност, холограми, имплантати и интерфејси кои се дизајнирани со помош на нанотехнологијата и синтетичката биологија.

Како пример, наведува дека во последните пет години нема да има потреба да се пребарува на Гугл каде има најдобро суши во некој град или што да јадеме, системот веќе ќе знае каде сме, што ни е потребно и што сакаме да јадеме, со кого сме и колку пари имаме на располагање.

Тој нагласува дека мораме да бидеме свесни дека сами ја создаваме иднината што доаѓа и дека ќе бидеме одговорни за неа. Тој е оптимист во врска со иднината, но напоменува дека мора да практикуваме холистички пристап кон технологијата за да ја заштитиме суштината на тоа што значи да се биде човек. Не смееме да се откажеме од хуманоста во замена за постигнување на неограничена интелигенција која не е биолошка. Технологија треба да биде средство за постигнување на целта, а не цел за себе.

Герд Леонард е автор на шест книги со повеќе од 1500 ангажмани во 50 земји на полето на футурологијата. Тој е основач на агенцијата TheFuturesAgency, во која има повеќе од 30 футуролози. На листата на клиенти има повеќе од 300 компании; од финансиски, медиумски и технолошки компании до јавна администрација.

Со Леонард на конференција Future Tense ќе зборуваат и футуролозите Арик Дром на тема паметни градови, Дејвид Бирч поддржан на тема иднината на плаќањата, а за иднината на храната ќе зборува футурологот за храна, Морган Гај.

Повеќе информации за конференцијата, побарајте на www.futuretense.eu

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.