• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Четири начини како да изградите свој личен бренд на Инстаграм

11/06/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Додека ја градите својата кариера, не заборавајте да потрошите некое време размислувајќи за Вашиот личен бренд. Треба да се запрашате: Што сакам да кажам? Кој е најдобриот начин да се претставам на светот? Некои луѓе успеваат успешно да отворат свој бизнис, додека други не успеваат. Како? Инстаграм не е никаков магичен напиток кој ќе Ви овозможи да се остварите во својата кариера и да започнете Ваш бизнис, но тоа е моќна алатка за развивање на бизнис.

Чекор 1: Претворете го Вашето зошто во следбеници

р е к л а м а

Ако немате ваше зошто, време е длабоко да размислите. Вашиот профил на Инстаграм треба да ја одразува основата на вашиот бренд. Размислете на овој начин: ако не знаете зошто градите бизнис, нема да знаат ниту вашите клиенти, т.е. зошто тие би требало да го поминат своето време со вас и вашиот бизнис?

Ако не знаете зошто постирате на Инстаграм, ниту вашите следбеници нема да знаат зошто би требало да ве следат. Размислете како би изгледал вашиот личен бренд. Кои пет зборови ви паѓаат на памет? Дали постои некоја универзална тема? Дали вашата цел е да им помогнете на другите? Дали пренесувате некоја посебна порака?

Вашите следбеници – а подоцна и вашите клиенти – ќе бидат луѓе кои ќе ги поставуваат истите прашања, ќе имаат слични проблеми и ќе бидат принудени да продолжат да ве посетуваат за да ги најдат одговорите.

Чекор 2: Преобликувајте ја вашата порака

Кога ќе започнете сопствен бизнис, треба да го редефинирате вашиот глас за овој нов потфат. Пораката која што сакавте да ја пренсете нема да се промени, но потребно е да го научите јазикот на новиот бизнис во кој се впуштате. Исто така, треба да се опкружувате со луѓе кои ве разбираат вас и вашата визија. Ако сте претприемач, кои се вашите клиенти? Ако сте влијателна личност, кои се вашите обожаватели? Што би можеле тие да помислат кога би го погледнале вашиот профил на Инстаграм?

Дали јасно ја пренесувате вашата порака? Во овој случај, вашата “порака” се пренесува преку слики, видеа или постови. Овие три начини се користат заедно за да се дефинира вашиот бренд. Држете се до својата порака и останете јасни и гласни. Што и да правите, не се обидувајте да бидете некој друг. Иако е тешко да се пренесе пораката, луѓето ќе знаат кога не сте искрени во вашите деловни намери.

Чекор 3: Користете хаштагови, но како што треба

Имате причини. Имате порака. Сеуште немате доволно следбеници? Време е да разберте како да се користат хаштаговите. Ова е еден вид привилегија и не претерувајте. Не треба да имате 500 хаштагови на еден пост. Потребно е да ги имате клучните хаштагови кои се користат во вашата индустрија.

За почеток, погледнете ги сличните профили и кликнете на хаштагот кој ви е потребен. Дали почнавте да го зборувате овој јазик? Ако вашата цел е да станете на пример, фитнес гуру, мора да научите да зборувате со јазикот на фитнес светот.

Чекор 4: Реагирајте. Промовирајте. Постирајте.

Четвртиот чекор всушност претставува три мини-чекори и сите три се поврзани. Додека ја гледате вашата бесконечна листа на задачи што треба да се извршат, може да ви биде тешко да одвоите време за вашиот профил на Инстаграм. Но, времето кое го поминувате со коментирање на постови, особено оние поврзани со работата со која се занимавате, е исто толку важно, колку и градењето на вашиот бренд. Комуницирајте со клучните луѓе во вашата индустрија, коментирајте, лајкувајте и испраќајте пораки.

Кога станува збор за пораките, размислете за начините на кои можете да ја пренесете вашата порака. Дали веќе имате активна Фејсбук заедница? Блог? Не плашете се директно да го промовирате вашиот Инстаграм профил на другите платформи. Не сакате да ги презаситите луѓето кои ве следат, но исто така треба да ги информирате дека вашиот бренд постои. Постирајте често, три до четири пати неделно, ако можете. На овој начин вие не само што ќе бидете интересни за вашите фанови, туку на овој начин ќе го обликувате вашето зошто, вашата порака и конечно вашиот бренд.

Вашиот личен бренд не е нешто неавтентично и пресилено. Вашиот бренд ве претставува Вас и тоа е вашата визија и вашиот глас.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.