• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Што ќе јадеме за 10 години и како технологијата ќе влијае врз тој избор? Одговорите ги дава футуролог за исхрана д-р Моргаин Гај

13/07/2018
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Д-р Моргаин Гај е футуролог кој предвидува промени во прехрамбените навики на потрошувачите и нивното влијание врз прехранбената индустрија

 

р е к л а м а

Д-р Моргаин Гај е футуролог која специјализирала на тема исхрана. Д-р Гај ги истражува претстојните промени во потрошувачката на храна и предвидува што ќе јадеме за 5 до 10 години. Едно од нејзините предвидувања е дека во иднина ќе ги користиме уредите кои ќе бидат директно поврзани со нашата ДНК,  а кои ќе ни укажуваат што треба да јадеме во текот на денот за да го искористиме својот полн потенцијал. Уредите ќе ги користиме во нашата сопствена кујна и во продавниците и ние ќе ги избираме намирниците врз основа на нивната анализа.

Таа има свој истражувачки тим и применува современ научен пристап за истражување на историјата, природата, глобалната култура, маркетингот и однесувањето на потрошувачите за да ги направи своите предвидувања поврзани со исхраната. Д-р Моргаин Гај смета дека вкусот, иако е биолошко искуство, може да се разгледува за општествен феномен. Д-р Гај истакнува дека без оглед на тоа што јадеме или не јадеме, со сè што купуваме, одгледуваме и консумираме, донесуваме лични, културни, општествени и политички одлуки и на тој начин ги одржуваме нашите сопствени културни обрасци.

За креирање на предвидувањата, важни се различни фактори, од пакување, култура, традиција, религија, производи кои во моментов се наоѓаат на полиците до производи кои престанале да се произведуваат или продаваат. Како футуролог за исхрана, д-р. Гај истражува зошто консумираме одредени видови на храна и ги предвидува идните трендови кои го зафаќаат општеството во целина, не оставајќи му на поединецот премногу можности да остане недопрен од одредени глобални трендови.

Футурологот Гај предава на Универзитетот Нотингем Трент во Лондон и Универзитетот Лунд во Шведска. Редовно одржува предавања, семинари, академски истражувања, објавува публикации, пишува новински статии и ги советува прехрамбените компании. Нејзините примарни теми се иднина на храна, иднината на здравјето и поврзувањето на личниот идентитет со изборот на храна. Д-р Гај укажува дека едно е сигурно, а тоа е дека во период од 5 до 10 години, луѓето многу подобро ќе разберат што јадат.

Кои се претстојните трендови и како технологијата ќе биде поврзана со секојдневната конзумација на храна, д-р Гај ќе зборува на конференцијата Future Tense која ќе се одржи на 2 октомври 2018 година во загребска Лауби.  

Тихомир Адам, директор на хрватската прехранбена компанија Ѕвезди, која го поддржа доаѓањето на футурологот д-р. Гај на конференцијата, изјави: “Многу ни е драго што можеме да ја поддржеме конференцијата Future Tense и со тоа од прва рака да ја подотвориме вратата кон иднината. Можеби денес не можеме да го замислиме производот кој ќе го сака нашиот потрошувач во иднина, но футурологијата може да ни помогне да ги предвидиме неговите потреби и промената на трендовите, што е добар водич за планирање на идните операции. “

Заедно со д-р. Гај на конференцијата Future Tense ќе зборуваат и други футуролози: Арил Дроми на тема паметни градови, Дејвид Бирч на тема иднината на плаќањата и Герд Леонард за влијанието на развојот на технологијата во развојот на човештвото.

Повеќе информации за конференцијата, побарајте на www.futuretense.eu

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.