• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Краток историјат на Longines – безвременската швајцарска елеганција!

05/09/2018
in Во фокусот, Луксузни брендови, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Денеска на Маркетинг365 Ви претставуваме уште еден легендарен бренд од часовничарскиот свет – Longiness.

Швајцарскиот часовничарски бренд Longines е познат по своите безвременски елегентни дизајни и долгостоечки врски со коњското тркање и други коњички спортови. Компанијата исто така има оставено трага и во индустријата за луксузни часовници, главо со своите импресивни модели со ултра-тенки механизми.

Како и неколку други водечки производители на часовници, Longines е основан во St. Imier, Швајцарија. Меѓутоа, Longines е единствениот чие седиште се’ уште се наоѓа во „родното место“.

р е к л а м а

Денес, брендот продолжува гордо да го претставува своето швајцарско наследство како ценет член на Swatch групацијата.

Longines ги слави своите односи со спортот и спонзорира голем број на значајни спортски настани, особено во коњско тркање, тенис и скијање.

Компанијата е позната и по тоа што спонзорира и голем број на познати личности која ја отелотворуваат филозофијата на елегенцијата. Во Македонија, часовниците на Longiness може да се најдат во продавниците на Bozninovski watches & jewelry (ЛИНК).

Основањето на Longines

Брендот Longines е основан во 1832 година во St. Imier, Швајцарија, област во подножјето на планината Јура позната по производството на часовници.

Компанијата започна како партнерство помеѓу банкарот и бизнисмен Август Агасиз и адвокатите Хенри Ригуел и Флоријан Морел. Оригиналното име на компанијата било “Raiguel Jeune & Cie.”

Младата компанија брзо станала препознатлива по своите квалитетни џебни часовници, особено благодарение на екстензивнаата комуникациска мрежа на Агасиз во прекуокеанските земји.

Во 1846 година, Ригуел и Морел се повлекле од часовничарската индустрија, оставајќи го Агасиз како единствениот предводник на компанијата. Неколку години подоцна, Агасез ќе го вклучи неговиот бистар внук Ернест Франсилион во бизнисот, кој пак ќе биде умот позади неколку импресивни иновации. По смртта на Агсиз, лидерската позиција во компанијата ја презел Франсилион.

Првата Longines фабрика

За време на Франсилион, компанијата ќе го напушти „занаетчискиот“ систем на функционирање и ќе се насочи кон современите производствени методи.

Франсилион го зацврстил преминот кон масовно производство во 1867 година со отворањето на првата фабрика. Локацијата на оваа фабрика во јужен St. Imier, во месност позната како Les Longines („долги ливади“), ќе го даде и името на брендот.

Со цел понатамошно да го подобри производството на Longines, Франсилион во компанијата го довел талентираниот инжинер Жак Давид, назначувајќи го за технички директор на новата фабрика.

Во 1867 година, Longines ќе го произведе и првиот сопствен часовнички механизам наречен “20A”, кој освоил и награда на Универзалната изложба во Париз истата година.

Примена на поуки од американските фабрики

Неколку години подоцна, американската часовничарска индустрија почнала да добива светска слава, правејќи значајни чекори во индустријализацијата на часовничарското производство. Франсолион го испратил Жак Давид на Светскиот саем во Филаделфија во 1876 година да „собере“ нови идеи и стратегии од американските производители.

По враќањето во Швајцарија, Давид напишал обемен извештај од 108 страници во кој опишал се’ што видел и научил. Овој извештај се смета како еден од најзначајните документи во часовничарската историја.

Во извештајот биле разработен целиот работен процес во американските фабрики – од сирови материјали до готови часовници, како и нивната високо-ефективна внатрешна структура и контрола на квалитетот. Давид на крај заклучил дека мора да има промени во швајцарската часовничарска индустрија доколку сака да држи чекор со американските конкуренти.

Опсервациите и увидувањата на Давид не само што му овозможиле рана предност на Longines, туку моќно влијаеле и врз целата швајцарска часовничарска индустрија. Иако неговиот извештај на почетокот бил примен со отпор од конкуренцијата, евентуално ги убедил швајцарските производители да се приклучат кон индустријализацијата.

Пробивање во светот на спортот

Во 1878 година, Longines го разви својот прв хронографски механизам “20H”. Се работи за механизам во кој сите три хронографски функции – старт, стоп и ресет – се контролирани преку круната на часовникот.

Со механизмот 20H, Longines почнал да произведува и штоперици погодни за прецизно мерење на време во професионални настани. Ова е моментот кога Longines започна да ја гради својата легендарна репутација во коњичките спортови.

Всушност, првата реклама на Longines воопшто (од 1880-те) прикажува часовници специјално дизајнирани за мерење време на коњски трки.

Заштита на бренд идентитетот

Во 1880 година, Longines веќе стана препознатлив бренд по својот супериорен квалитет и прецизност на часовниците. Поради тоа, брендот станал мета за фалсификаторите кои продавале неквалитетни часовници како производи на Longines.

Овие фалсификати не само што директно го краделе бизнисот и приходите на Longines, туку и ја нарушувале репутацијата на компанијата. Франсолион донел мудра одлука правно да ги заштити името Longines (1880) и логото на компанијата (1889).

Во 1893 година, Франслион успеал да добие глобална заштита на името и логото на бредот преку регистрација во Обединетото меѓународно биро за заштита на интелектуална сопственост, односно подоцнежната Светска организација за интелектуална соптсвеност – тело на Обединетите Нации.

Longines е најстарото, непроменето бренд име регистирано во Светската организација за интелектуална соптсвеност.

Историски значајни модели на рачни часовници

Почнувајќи од раните 1900-ти години, Longines започна да се фокусира на производството на рачни часовници и специјалиризани механизми за рачани часовници. Некои од најпознатите модели на рачни часовници во историјата на брендот се:

  • Weems Second-Setting (1927) – часовник развиен со помош на амриканскиот морнарички офицер Филип ван Хорн Вимс, експерт во морнаричка и авијациска навигација. Дисплејот на овој часовник можел да се прилагодува врз основа на GMT радио бранови, со цел да се овозможи максимална навигациска прецизност.
Longines Weems Second-Setting
  • Lindbergh Hour Angle (1931) – пилотски часовник развиен со помош на познатиот авијатор Чарлс Линдберг. Преку комбинацијата на овој часовник со секстант и наутички алманах, носителите можеле прецизно да ја пресметаат нивната географска локација.
Longines Lindbergh Hour Angle
  • Conquest (1954) – првата поголема „фамилија“ на Longines часовници со водоотпорно куќиште и автоматски механизам, елегантно дизајнирани како стилски часовници за истражувачи и спортисти. Оваа колекција е ран индикатор за современиот елегантел стил на Longines часовниците
Longines Conquest
  • Flagship (1957) – следејќи го успехот на Conquest, ова е втората голема серија на часовници на Longines, опремени со високо-прецизен хронографски механизам, ист како во спортските мерни часовници, но со елегантен минималистички дизајн.
Longines Flagship
  • Longines LCD (1972) – првиот дигитален часовник на Longines со кварцен механизам, ценет по својата висока технологија за тоа време.
Longines LCD
  • Feuille d’Or (1979) – Првиот часовник во светот потенок од 2 милиметри, разработен врз технологија на кварцен механизам. Овој часовник ќе биде основата за сите натамошни Longines часовници од тенок калибар.
Longines Feuille d’Or

Амбасадори на елеганцијата

Longines избира бренд амбасадори кои отелотворуваат безвременска елеганција, без разлика дали доаѓаат од сферата на спортот, музиката или филмот. Моментални амбасадори на брендот се поранешниот светски познат тенисер Андре Агаси, познатиот пејач и актер Арон Квок Фу Шунг од Хонг Конг, и јапонскиот гимнастичар Кохеи Ушимура.

Андре Агаси
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.