Борис Личина Борја, стручњак за комуникации на дигиталните платформи со повеќе од дваесет години искуство, се приклучи на агенција BBDO Загреб на позицијата раководител на дигитални комуникации. Со овај ангажман, BBDO дополнително го зајакнува својот дигитален тим, чија продукција од јуни оваа година ја води Ивица Иваци.
Личина во BBDO доаѓа за време на освојување на глобалното дигитално натпреварување на брендот Старопрамен. Меѓу другото, тој е ангажиран и во активности поврзани со клиентот ИКЕА, кој BBDO Загреб го води во делот на развој и дигитална продукција за пазарот во Хрватска, Србија и Романија.
Лука Дубоковиќ, извршен директор и член на Управниот одбор на BBDO Загреб, изјави: “Ние сме многу среќни што Борја се придружи на нашиот дигитален тим, кој во последниве години интензиво се развива и постојано расте. Денес, работата на било која кампања е незамислива без силна дигитална компонента. Со доаѓањето на Борја го интензивираме комуникацискиот сегмент и развојот на дигиталните стратегии на брендовите на социјалните мрежи. “
Борис Личина Борја, додава: “Веќе извесно време го следиме трендот на напуштање на генерација Z на социјалните мрежи. Тоа е резултат на еволуција на дигиталната комуникација и интеракција на корисниците на дигиталните платформи, на која и ние мора да се прилагодиме. Сигурен сум дека мојата долгогодишна експертиза во оваа област, во комбинација со креативните и производствените сили на BBDO, ќе биде добитна комбинација за да се одговори на овој предизвик “.