• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Објавени имињата на главнитe говорници на Epica Awards

05/11/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Тројцата главни интернационални говорници за „Креативните кружоци“ на Epica Awards, кои ќе се одржат во Амстердам на 15 ноември, се психологот д-р Кетрин Џенсон-Бојд, Гидо ван Ставерен ван Дијк од Moyee Coffee и Ентони Хехир од Програмата за подобрување на исхраната на DSM.

Говорниците ќе ја отворат конференцијата која претходи на централниот настан на Epica Awards, единствената меѓународна креативна награда која ја доделуваат новинари, кој оваа година се враќа во Амстердам. Конференцијата го носи насловот „Дали одговорноста ќе ја убие креативноста?“ и ќе се фокусира на општествената одговорност на брендовите. До кој степен се тие одговорни? Како тоа влијае врз нивните комуникации? Имајќи го во предвид сето ова, кога ја губите целосната приказна на брендот, а кога се работи за директен удар?

Потрошувачка психологија

р е к л а м а
д-р Кетрин Џенсон-Бојд

Првиот говорник е д-р Кетрин Џенсон-Бојд, психолог на Универзитетот Anglia Ruskin во Кембриџ. Нејзините истражувања се фокусирани на допирот, мултисетилната перцепција и одржливото потрошување. Има напишано две книги за потрошувачката психологија и претходно има работено со организации како Unilever, Skanska, Pepsi, SSL и Советот на округот Cambridgeshire. Синопсис на нејзиното предавање: Во свет во кој политичката коректност е неопходна, креативата треба да осигура дека маркетиншките пораки се ефективни. Понекогаш можеби е примамливо да се направи нешто „остро“ со цел да се привлече вниманието на потрошувачите. Меѓутоа, ако маркетиншката порака е прифатена негативно, тогаш тоа ќе остане запаметено од страна на потрошувачот и ќе биде поврзувано со тој бренд. Ова предавање ќе се фокусира на други начини како да се биде креативен во маркетингот, базирани врз психолошки основи, како што е употребата на различни сетилни перцепции и групни идентитети.

Четири милијарди луѓе

Вториот говорник, Ентони Хехир, е директор на Програмата за подобрување на исхраната на DSM, чија мисија е позитивно да влијае врз јавното здравје преку развојот и имплементацијата на ефективни нутриционистички решенија и искористување на сопствените експертизи и партнерства со цел да се допре до четирите милијарди луѓе на дното од пирамидата. Пред DSM, Хехир работел како кличнички нутриционист во руралните предели на Јужна Африка, развивајќи интегрирана нутриционистичка програма за групи во ризик, надгледувајќи ја и нутритивната поддршка за пациентите од Националната програма за заболени од ХИВ. За време на своето предавање, Ентони Хехир ќе се осврне врз предизвиците со кои се соочуваат корпоративните организации кои кредибилно и креативно го балансираат триаголникот: луѓе – планета – профит.

Ентони Хехир

Каде се парите?

Третиот и последен говорник, Гидо ван Ставерен ван Дијк од Moyee Coffee, е основач на веб-сајтот tradingcars.com, преку кој успеал да собере милиони за финансирање, кога имал 29 години. Потоа следувале и други компании со различен успех. После еден бизнис неуспех, кога неговата фабрика за производство на прозорци од 5000 квадратни метри во Источна Европа изгорела во пожар, тој се одлучил да направи револуција во индустријата за кафе и ја основал првата FairChain компанија за кафе во светот: Moyee Coffee.

„Случајно наидов на веб-сајт со бројки за индустријата за кафе. Бев вчудоневиден: како е можно цената на кафето да има пораснато за 200% во изминатите десет години, а откупната цена за производителите постојано да паѓа? Каде се парите? Ако Nestle и Џорџ Клуни прават пари од кафе, тогаш можеме и јас и моите етиописки партнери,“ истакнува Гидо во една реклама за Moyee Coffee.

Гидо ван Ставерен ван Дијк

Манифест

Остатокот од денот ќе биде посветен на тркалезни маси поврзани со темата „Дали одговорноста ќе ја убие креативноста?“. Маркетинг директори, креативци, новинари, агенциски директори, инфлуенсери и научници – сите заедно ќе дискутираат за природата на заедничките одговорности во креативната индустрија. Заклучоците од овие дискусии ќе бидат собрани во манифест кој потоа ќе биде споделен со светската јавност.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.