• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Погледнете ја првата реклама чие сценарио е напишано од вештачка интелигенција

20/11/2018
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Агенцијата The & Partnership Лондон и Lexus лансираа кампања за новиот модел Lexus ES, под назив “Driven By Intuition“. На прв поглед, рекламата изгледа како многу други во автомобилската индустрија. Впечатлив крупен план на некои детали на автомобилот, пуст пат на карпата покрај морето, импресивна технолошка сценографија во комбинација со сцени од природата, брзината и звукот на моторот …

Но, постои едно нешто што ја прави оваа реклама многу поразлична од другите, кои се слични само на изглед со неа- сценариото е напишано од вештачка интелигенција.

р е к л а м а

“Driven By Intuition“ има за цел да ја нагласи традицијата на брендот Lexus кој е секогаш на чело на технолошките иновации, тестирајќи ги границите на луѓето и машините кои работат заедно, што е основа на идејата за користење на вештачката интелигенција за нова кампања.

Истражувајќи ја важноста на интуицијата помеѓу човекот и машината, кампањата има за цел да ги претстави уникатните сензорни опции на новиот модел Lexus ES, кој интуитивно реагира на намерите на возачот и променливите услови за возење.

Во овој дух, сценариото за рекламата го напиша првиот “креативец со вештачка интелигенција“ на агенцијата The & Partnership. Се работи за специјализиран автоматизиран сценарист, кој агенцијата го изгради во соработка со компанијата Visual Voice.

Но, изработката на системот со вештачка интелигенција бара многу работа, па во неговата изградба е користен и систем за визуелно препознавање од IBM Watson, а “обучен” е преку проучување на 15-годишната историја на фестивалот Cannes Lions, односно рекламите за автомобили и луксузни производи кои имаат освоено награди на овој фестивал. Ова е потпомогнато и со податоците за емоционалната интелигенција од компанијата Unruly, со помош на кои вештачката интелигенција научила како да создаде моменти кои што ќе предизвикаат реакција кај гледачот.

Потоа системот е истрениран и во областа на интуицијата, преку специјален експеримент кој за агенцијата The&Partnership го креираа научниците на MindX со седиште на Универзитетот на Нов Јужен Велс. Истражувањето покажа што е она што го прави некој интуитивен, како и начинот на кој луѓето со висок степен на интуиција реагираат на реклами за автомобили.

Вештачка интелигенција потоа, подготви сценарио за кампањата: наратив богат со човечки емоции, кои не можат да се разликуваат од нешто што би го напишал човекот, со некои неочекувани детали. На пример, вештачката интелигенција му даде на автомобилот чувство на свесност и изненадувачка емоционална длабочина. Ова е случај каде што една машина ја раскажува приказната за друга машина која станува жива. Во секоја линија на сценариото, вештачката интелигенција има развиено и многу детални инструкции, обезбедувајќи референци кои се потпираат на победничките реклами во текот на 15 години, кои системот ги проучил за да се обезбеди ефикасност на секој детал од приказната.

Некои од клучните откритија кои вештачката интелигенција ги препозна како клуч за совршена реклама за автомобил се: автомобилот воопшто не мора да вози, освен ако не е дел од приказната; возењето треба да биде споредно во приказната; ликовите во приказната треба да имаат емоционална основа, на пример, сопруг или татко, а не возач или инженер; користењето на децата помага да се зголеми емоционалноста на рекламата. Покрај тоа, силните изрази на лицето помоќно комуницираат од силните јазични изрази; рекламите се најефективни тогаш кога употребата на изговорените зборови е ограничена; употребата на пресврт во приказна е важно за да се развие приказната и да се задржи интересот; овај пресврт треба да вклучи неочекуван настан, како што е пад или избегната несреќа.

Резултатот е необична и привлечна кратка драма: едноминутен филм кој раскажува за јапонскиот инженер на Lexus, кој по напорна работа на новиот модел Lexus ES го испраќа автомобил во светот. Но, автомобилот бил киднапиран и речиси уништен. Сепак, во клучниот момент, автомобилот се буди за да го избегне сопственото уништување во еден тест на несреќа, покажувајќи ги инженерските решенија и дизајнот на најинтуитивниот модел на Lexus.

Сценариото е оживеано во рацете на оскаровецот Кевин Мекдоналд (Последниот крал на Шкотска”, “Витни”, “Еден ден во септември”).

Дејв Бедвуд, креативен партнер во The & Partnership Лондон, изјави: “Мислев дека ќе напишам реклама со помош на вештачка интелигенција. Наместо тоа, вештачката интелигенција презеде сè и го напиша целото сценарио. Една машина ја раскажува приказната за машина која оживува. Многу други работи кои претходно ги создаде вештачката интелигенција се интересни поради самиот процес. Ова беше фасцинантно – можеби дури и застрашувачко – бидејќи крајниот производ е навистина добар “.

Винсент Табел, висок менаџер на брендот во компанијата Lexus Европа, изјави: “Ние во Lexus сакаме да ги поместуваме границите на технологијата и дизајнот и затоа сакавме да направиме нешто сосема поинакво – први во светот – со цел да го лансираме новиот Lexus ES. ES е и интуитивен и иновативен, па сакавме рекламата да го одразува токму тоа. Резултатите од спотот ги надминуваат нашите очекувања за она што вештачката интелигенција е способна, од нејзината креативност до човечките емоции “.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.