• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колку светот се уште верува на брендот “Made in Germany” ?

12/02/2014
in Во фокусот, Истражувања
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Ознаката “Made in Germany”  како гаранција за квалитет и понатаму ширум светот е добро позната и ценета, но веќе не е доволна на светскиот пазар да обезбеди долгорочен успех на германските производи. Ова е заклучокот на истражувањето кое го спроведе државната агенција за надворешна трговија и маркетинг “Germany trade and invest“.

Иако оваа ознака за квалитет се уште е на цена, како што наведува истражувањето за успех на германските производи на странските пазари во странство е потребно да се работи на стратегија со која долгорочно ќе се поврзат купувачите со германските производи.

Made_in_Germany

р е к л а м а

Агенцијата истражувала во 15 земји колкава, всушност, денеска е вредноста на марката “Made in Germany”. Според резултатите, во САД германските производи се уште се синоним за квалитет, прецизност и сигурност. Посебно кога станува збор за машини, автомобили привлечноста на оваа марка е голема. Но, како што се наведува во истражувањето, во САД купувачите се добро информирани. Често за нив е важно германските производители да имаат нагласено дека одредена стока е произведена во САД, но со почитување на германски стандарди на производство. Во Русија, пак, ознаката “Made in Germany” значи врвен квалитет. Во оваа земја сите германски производи се исклучително ценети/од автомобили и машини, преку индустриски постројки, до лекови, облека и животни намирници. Единствено тоа не е случај кога станува збор за производи од информациско комуникациска технологија. Во Бразил, како што се наведува во истражувањето, богатите исклучително ги ценат германските производи, но “новата средна класа” најчесто не ги познава. Покрај тоа, на одлуката за купување на бразилскиот пазар многу повеќе влијае цената на производот, како и блискоста на потрошувачите. Но, бразилскиот пазар останува меѓу најатрактивните за германските компании, кои како што се наведува во студијата, мора да го подобрат маркетингот.

Меѓутоа сјајот на ознаката “Made in Germany” во Кина почнува да бледее, бидејќи конкуренцијата во оваа земја не спие. Иако Кина за германската машинска индустрија е најважен пазар, конкурентноста е се поактивна, добивката почнува да паѓа. И во оваа земја, како што се наведува во анализата, германските компании мораат да произведуваат на лице место, но и да докажат дека квалитетот на производите е согласно ознаката “Made in Germany”, што е еден од најголемите предизвици за во иднина.

Имиџот на германските производи во Велика Британија, каде што пред 130 години е смислена оваа ознака е најдобар до сега. Единствено кога станува збор за користење на обновливи извори енергија се повеќе се ценат домашните производи. Производите со оваа ознака се ценат многу во Шпанија, Италија, Јужна Кореја и Полска.

Според анализата меѓу 100 најголеми светски брендови Германија, меѓу земјите во Европа Германија има најмногу брендови, вкупно 10. Меѓу нив се “Мерцедес-Бенц”, БМВ, “Фолксваген”, “Ауди”, “Порше” САП, “Нивеа”, “Адидас” и “Сименс”.

Извор: Вечер

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.