Во текот на вчерашниот ден беа објавени победниците на Gunn Report 2013 година, извештајот кој ги презентира најнаградените проекти и агенции во адвертајзинг индустријата секоја година уште од 1999-тата.
Gunn Report се смета за еден од индексите со најголем кредибилитет во маркетинг светот.
Најдобра кампања очекувано е прогласена Dumb Ways To Die која ја работеше агенцијата McCann Мелбурн за Metro Trains.
Dumb Ways To Die несоменено е највиралната општествено одговорна кампања која почнувајќи од Ноември 2012 досега сме имале прилика да ја проследиме на светската сцена, но исто така без сомнежи можеме да ја вклучиме и во најголемите и најуспешните адвертајзинг кампањи направени било кога.
Кампањата која има добиено преку 71 милион прегледи на YouTube, се рангираше како прва за најнаградувана кампања во категириите film и digital, трето место за најнаградувана во принт и второ место во “All Gunns Blazing“ категоријата – која се доделува за нај интегрирана/иновативна адвертајзинг кампања на годината.
Во продолжение најдобрата кампања за 2013 година :
Во делот за агенции, како најнаградувани за минатата година се прогласени McCann Melburne и Wieden + Kennedy (Портланд и Њу Јорк). Приматот на најнаградувана дигитална агенција во светот за 2013 го потврди R/GA од Њу Јорк.
Еве ги и целосните листи :
Most Awarded Agencies in the World 2013
1= McCann Melbourne
1= Wieden + Kennedy (Portland, New York)
3. AlmapBBDO (São Paulo)
4. Ogilvy Brasil (São Paulo)
5= BBH London
5= Clemenger BBDO (Melbourne, Sydney)
Most Awarded Agency in Digital in the World 2013
1. R/GA New York
2. Forsman & Bodenfors, Gothenburg
3. McCann Melbourne
4= AlmapBBDO (São Paulo)
4= Wieden + Kennedy (Portland, New York)
Most Awarded Film Ads in the World 2013
1. Metro Trains, Dumb Ways To Die, McCann Melbourne
2. Southern Comfort, Whatever’s Comfortable – Beach (above), Wieden + Kennedy New York
3. Carlton Draught, Beer Chase, Clemenger BBDO (Melbourne)
4= Axe/Lynx, Susan Glenn, BBH New York
4= Leica M Monochrom, Soul, F/Nazca Saatchi & Saatchi (São Paulo)
Most Awarded Print Ad in the World 2013
1. Expedia, Luggage Labels (below), Ogilvy & Mather London
2. Harvey Nichols, Pelicans, Y&R (Dubai)
3= Coca-Cola, #Cokehands, Ogilvy & Mather (Shanghai)
3= Metro Trains, Dumb Ways To Die, McCann Melbourne
3= The Sunday Times, Rich List, CHI & Partners, London
Most Awarded Digital Ads in the World 2013
1. Metro Trains, Dumb Ways To Die, McCann Melbourne
2. Nike, Nike+ Fuelband (below), R/GA New York
3. Adidas Neo, Window Shopping, TBWAHelsinki
4= Google/Lego, Build With Chrome, M&C Saatchi/Mark (Sydney)
4= JFK Presidential Library and Museum, Clouds over Cuba, The Martin Agency (Richmond, VA)
Most Awarded All Gunns Blazing in the World 2013
1. Hemoba/Vitória FC, My Blood Is Red and Black (below), Leo Burnett Tailor Made (São Paulo)
2. Metro Trains, Dumb Ways To Die, McCann Melbourne
3. Nike, Nike+ Fuelband, R/GA New York
4. Sport Club do Recife, Immortal Fans, Ogilvy Brasil (São Paulo)
5. Samsung Lief Insurance, Bridge of Life, Cheil Worldwide (Seoul)
Most Awarded Advertisers 2013
1. Nike
2. Volkswagen
3. Axe/Lynx
4. Coca-Cola
5. Google
Most Awarded Countries 2103
1. US
2. Australia
3. UK
4. Brazil
5. France
Most Awarded Agency Network in the World 2013
1. BBDO
2. Ogilvy
3. DDB
4. Leo Burnett
5. McCann