Кога БМВ рециклира, тогаш рециклира сè, а резултатот е прилично забавен
Рециклирањето и повторната употреба се глобален тренд, а компанијата за автомобили БМВ се приклучи на овој тренд со интересна кампања и концепт, кој промовира половни автомобили токму со истите реклами кои ги промовираа автомобилите кога беа сосема нови, со само мали, шармантна промени.
BMW е за потребите на оваа кампања искористи стари реклами, за да покаже дека сертифираните половни BMW возила “одат како нови”, и тоа го постигнаа со нова нарација во старите реклами, кои на тој начин добија сосема нова димензија.
Користената креатива, ТВ спотови, радио реклами, билборди и дигитални банери кои првично се користени за рекламирање на моделите кога тие беа нови, сега ги продаваат истите тие возила, но половни и благодарение на разновидноста, оваа кампања изгледа како во неа да е вложен многу повеќе напор и креативност отколку што навистина е вложено.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=aRny4-DCOpA
Идејата беше создадена од креативната агенција на БМВ, GS&P. Да се создаде оваа кампања, екипата помина низ серија на BMW реклама од други агенции не само во САД туку и на глобално ниво, враќајќи се до 2013 години, затоа што пет години е границата на сертифицирани возаила кои се достапни.
Погледнете ги сите видеа подолу.
https://www.youtube.com/watch?v=DjNOEZfF4Fw
https://www.youtube.com/watch?v=gqSwF0-EJTo
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=kwMNX2pDWmo