• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, July 3, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Се очекува значителен раст на приходите на Амазон од дигитално огласување

15/01/2019
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Се чини дека Фејсбук е најранлив во случај на раст на Амазон, поради постојаната контроверзност со безбедноста на корисничките податоци

Моментално Амазон е релативно мал играч во дигиталното огласување, но е веројатно дека ова ќе се промени во наредните неколку години, бидејќи едно ново истражување на топ закупци на дигиталните медиуми се покажа дека истите до 2020 година двојно да ги зголемат своите буџети во реклами на овај онлајн малопродажен гигант.

р е к л а м а

Според извештајот Recode, инвестициската банка Cowen испитала 50 истакнати закупувачи на реклами во САД кон крајот на декември, кои предвидувале дека уделот во нивните буџети за дигитално огласување на Амазон ќе биде двојно зголемен од 6% во 2018 година на 12% до 2020 година.

Овие испитаници, кои заедно контролираат околу 14 милијарди долари во закуп на дигитални реклами во САД, исто така, посочија дека Фејсбук би можел да изгуби 3% од уделот на пазарот во текот на истиот период, иако се очекува дека вложувањето на Инстаграм (кој е во сопственост на Фејсбук) да се зголеми за 2%.

Се очекува дека и Google и YouTube, ќе претрпат скромни загуби на уделот на пазарот, иако се чини дека Фејсбук е најранлив поради постојаната загриженост за приватноста и безбедноста на корисничките податоци.

Според извештајот од Cowen, испитаниците во анкетата го рангираа Амазон на третото место по поврат на инвестициите, после пребарувачите Google и Bing, а Амазон се повеќе ги привлекува заради единствената можност на директно поврзување на рекламите со вистинските купувања на оваа страница.

Аналитичарот на Cowen, Џон Блекејџ, проценува дека приходите од продажба на дигитални реклами на Амазон ќе достигнат 13,7 милијарди долари оваа година, што е за 56% повеќе од минатата година и дека до 2024 година ќе се зголемат на 43,2 милијарди долари.

Од друга страна, уште еден извор на приходи им дава на Амазон причина за оптимизам. Овај гигант за е-трговија минатата недела објави дека лансирале бесплатна услуга за видео стриминг.

Поддржан целосно со реклами, IMDb Freedive е лансиран минатиот четврток во САД, овозможувајќи им на корисниците бесплатно да гледаат филмови и ТВ-емисии на IMDb веб-страницата, односно на сите Amazon Fire TV уреди.

Услугата е достапна само преку лаптоп или десктоп компјутери, но IMDb најави дека ќе ги следи повратните информации од корисниците и наскоро ќе ја направи достапна за пошироката јавноста, вклучувајќи и преку мобилните апликации на IMDb.

извор: WARC

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.