Глобалното вложување во дигитални медиуми годинава ќе порасне за 12%, достигнувајќи вредност од 254 милијарди долари, според истражувањето на Dentsu Aegis Network
Се очекува дека растот на глобалното вложување во огласување во 2019 година да достигне 3,8%, што е изнесува 625 милијарди долари, а некои пазари во азиско-пацифичкиот регион, особено Кина и Индија, ќе придонесат за овој глобален пораст со натпросечни стапки на раст на сопствените пазари.
Ова го покажа истражувањето на мрежата Dentsu Aegis, чиј најнов извештај предвидува дека азиско-пацифичкиот регион ќе оствари раст од 4,5% оваа година.
Сепак, се очекува дека индивидуалните пазари од овај регион оваа година ќе забележат значително различни стапки на раст на инвестициите, кои се движат од 0,6% во Јапонија, 2,4% во Австралија и 7% во Кина, до 10,6% во Индија .
Во Кина, огласувачкиот пазар се очекува да чини околу 104 милијарди долари во 2019 година, што ќе претставува 17% од вкупните глобални вложувања.
Во меѓувреме, неколку други големи пазари се очекува да забележат респектабилни или дури изненадувачки високи нивоа на раст оваа година.
Меѓу нив е и Велика Британија, каде што, и покрај политичката неизвесност околу Брегзит, се предвидува раст на инвестициите од 4,7% на 6,1% во 2019 година. Се очекува и понатамошен раст на пазарот во Велика Британија во 2020 година, кога се очекува зголемување од 7,1%.
Се очекува дека канадските вложувања во огласување, исто така, да се зголемат од 3,7% во 2018 година на 5,2% во 2019 година, како одраз на поширокиот економски раст на овој пазар поттикнат од зголемениот извоз на нафта и гас, но се предвидува раст од само 0,5% за Германија и 6,9% за Русија, која во 2018 година оствари раст од 12%.
Исто така, не е чудно што инвестирањето во дигиталното рекламирање рапидно расте, па Dentsu проценува дека вложувањата во овој канал, оваа година ќе се зголеми за 12% и ќе достигне вредност од 254 милијарди долари.
Во 2019 година, на дигитално огласување ќе опадне повеќе од 41% од глобалните инвестиции во реклами во 59 пазари, кои ги истражуваше Dentsu, додека во Кина да се задржи удел од речиси две третини (63%).
Во САД, каде што предвидува дека дигиталните приходи ќе се зголемат за 12,3% на 82,8 милијарди долари, се очекува дека дигиталната технологија за прв пат оваа година да ја надмине телевизијата во однос на инвестициите и да преземе удел од 37% од вкупните вложувања во огласување. “Ова е важна пресвртница на пазарот каде што телевизијата суверено владее со децении”, се вели во извештајот.